خبرگزاری کار ایران

طرح «یک روز برای فردا» در دبیرستان شهید فخار کاشان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۶۱

مدیر دبیرستان شهید فخار کاشان از برگزاری طرح «یک روز برای فردا» با هدف مشارکت دانش آموزان در اجرای امور مدرسه در این واحد آموزشی خبر داد.

ایلنا: مدیر دبیرستان شهید فخار کاشان از برگزاری طرح «یک روز برای فردا» با هدف مشارکت دانش آموزان در اجرای امور مدرسه در این واحد آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «سید علی طالبی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در اجرای این طرح، دانش آموزان مدیریت یک روز از سال تحصیلی را بر عهده می‌گیرند و در نقش مدیر، معاونان و دبیران به انجام وظیفه می‌پردازند.

وی افزود: آشنایی دانش آموزان با مشکلات مدرسه، تقویت روحیه مسئولیت پذیری، شرکت و هم فکری در حل مشکلات از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی اظهار داشت: اصل این برنامه مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه است و دانش آموزان در اداره کلاسهای درس و مراسم مختلف کمک کنند، درس می‌دهند، کمک یار خدمتگذار مدرسه می‌شوند تا اهمیت و ضرورت همکاری را برای دانش آموزان مطرح کنیم.

«عادل پیغامی» که مدیر دبیرستان در اجرای این طرح است گفت: دانش آموزان دوست دارند شرایط یک معلم را بشناسند، از شرایط و قوانین محیط آگاه بشوند و با اجرای این طرح می‌توانند برای برخی از سوال‌های خود جواب پیدا کنند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان، به واسطه این برنامه مهارت‌های زندگی را می‌آموزند و به این باور می‌رسند که آن‌ها هم می‌توانند انجام وظیفه کنند.

وی افزود: از یک ماه قبل برای اجرای این برنامه آماده شده‌ایم، معاونان و دبیران را شناسایی کرده‌ایم و با هم هماهنگی کرده‌ایم، با مدیر و دبیران صحبت کرده‌ایم و اطلاعات را به دست آورده‌ایم.

وی تاکید کرد: مردم در جامعه امروز به ارباب رجوع احترام نمی‌گذارند و دانش آموزانی که امروز به مدیریت یک کاری رسیده‌اند حاضر نیستند به معلم یا همکلاسی‌های قدیم خود احترام بگذارند که با اجرای این طرح، تجربه کسب می‌کنند.

پیغامی گفت: اگر دانش آموز چیزی را تجربه کند، به دوستان خود نیز انتقال می‌دهند و اگر سختی‌های یک شغل را تجربه کنند در گفت‌و‌گو با یکدیگر، به معلم خود احترام می‌گذارند و در آینده نیز، به مراجعان احترام می‌گذارند.

طرح مدام با شعار، یک روز برای فردا، برای دومین سال در دبیرستان شهید فخار کاشان اجرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز