خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در سالروز تاسیس خبرگزاری کار ایران:

ایلنا از معدود رسانه‌هایی است که از افراط و تفریط به دور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۲۶

ایلنا در این چندین سال همواره یکی از معدود رسانه‌هایی بوده که از افراط و تفریط به دور بوده است و با فکر و تدبیر و علم توانسته تاثیرگذاری خود را در جامعه حفظ و مطالبات مردم را به صاحب نظران منتقل کند و لذا کارنامه این رسانه در همه زمینه‌ها ی اجتماعی ٰ اقتصادی ٰسیاسی و فرهنگی درخشان است.

نماینده اردبیل در یازدهمین سالروز تاسیس ایلناگفت: ایلنا در این چندین سال همواره یکی از معدود رسانه‌هایی بوده که از افراط و تفریط به دور بوده است.

کمال الدین پیر مؤذن در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا، در یازدهمین سال روز تاسیس خبرگزاری کار ایران، اظهار داشت: ایلنا رسانه‌ای بسیار تاثیر گذار و آزاد اندیش است که همواره منافع ملت و ملک را مد نظر خود قرار می‌دهد و حقوق همه اقشار خصوصا قشرسخت کوش و مومن کارگران و مطالبات و حقوقشان را بیش از سایرآحاد موردحمایت قرار می‌دهد.

نماینده مردم اردبیل ضمن تبریک سالروز تاسیس ایلنا در ادامه افزود: بی‌تردید نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و رساندن ندای آحاد ملت و خصوصا زحمتکشان به صاحب منصبان تاثیر بسزایی دارد و امیدوارم خبرگزاری ایلنا همواره با در نظر گرفتن دردهای بی‌شمار کارگران با ذوق و شوق همیشگی خود همواره مدافع ارزشمند‌ترین قشر این سرزمین باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ایلنا در این چندین سال همواره یکی از معدود رسانه‌هایی بوده که از افراط و تفریط به دور بوده است و با فکر و تدبیر و علم توانسته تاثیرگذاری خود را در جامعه حفظ و مطالبات مردم را به صاحب نظران منتقل کند و لذا کارنامه این رسانه در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، ‏سیاسی و فرهنگی درخشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز