خبرگزاری کار ایران

کاظم جلالی، سخنان شیخ‌الاسلام درباره ناطق‌نوری را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۶۶

حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری در دو دوره ریاست مجلس شورای اسلامی علاوه بر خدمات بی‌شماری که انجام داده‌اند، دو نهاد ارزشمند را پایه‌گذاری کرده‌اند که یکی همین اتحادیه بین‌المجالس اسلامی است و دیگری نهاد معتبر و ارزشمندی نظیر مرکز پژوهش‌های مجلس است.

سخنگوی نهمین کنفرانس بین‌المجالس اسلامی، سخنان شیخ‌الاسلام در مورد علل حضور نیافتن ناطق‌نوری در بین‌المجالس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی سخنگوی این کنفرانس در واکنش به سخنان حسین شیخ‌الاسلام درباره دلایل عدم حضور حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در این کنفرانس، ضمن رد آن گفت: برداشت آقای شیخ‌الاسلام درست نیست و حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای ناطق‌نوری به عنوان بنیان‌گذار اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی دارای عزت، اعتبار و جایگاه بالایی در این اتحادیه می‌باشند و زحمات، مرارات‌ها و تلاش‌های ارزشمند ایشان در بنیان‌گذاری اتحادیه بین‌المجالس هیچ‌گاه فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری در دو دوره ریاست مجلس شورای اسلامی علاوه بر خدمات بی‌شماری که انجام داده‌اند، دو نهاد ارزشمند را پایه‌گذاری کرده‌اند که یکی همین اتحادیه بین‌المجالس اسلامی است و دیگری نهاد معتبر و ارزشمندی نظیر مرکز پژوهش‌های مجلس است.

سخنگوی نهمین کنفرانس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: سخنرانی‌های آقای ناطق‌نوری همواره در اتحادیه بین‌المجالس مناسب و مورد استقبال شرکت‌کنندگان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز