خبرگزاری کار ایران

شکوری راد درسالروز تاسیس خبرگزاری کار ایران:

دولت یازدهم به شدت محتاج حمایت رسانه‌های مستقل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۶۰

uلیرغم اینکه رسانه های زیادی در کشور وجود دارند اما تعداد رسانه های مستقل بسیار انگشت شمار است / جریان مطمئن اخبار و اطلاعات در جامعه همچون جریان خون در بدن است و در صورتیکه این جریان برقرار باشد، به دنبال آن نشاط و سرزندگی درجامعه ایجاد می‌شود.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: در شرایط جدید دولت یازدهم به شدت محتاج حمایت مستقیم این رسانه‌های مستقل است چراکه با هجمه‌هایی که امروز نسبت به دولت وجود دارد ضروری است تا دولت به نقش رسانه‌ها و به ویژه خبرگزاری‌های مستقل توجه بیشتری داشته باشد.

علی شکوری راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سالروز تاسیس این خبرگزاری عنوان کرد: جریان مطمئن اخبار و اطلاعات در جامعه همچون جریان خون در بدن است و در صورتیکه این جریان برقرار باشد، به دنبال آن نشاط و سرزندگی درجامعه ایجاد می‌شود.

وی افزود: وجود رسانه‌های مستقلی که جریان اطلاع رسانی سالم را به بخش‌های مختلف جامعه بر عهده داشته باشند، یکی از موارد ضروی برای حیات یک جامعه است. متاسفانه جامعه ما از این نظر دچار کمبود است.

شکوری راد با بیان اینکه علیرغم اینکه رسانه‌های زیادی در کشور وجود دارند اما تعداد رسانه‌های مستقل بسیار انگشت شمار است، گفت: بویژه خبرگزاری‌های مستقلی همچون ایلنا در کشور بسیار محدود هستند در حالیکه همین رسانه‌ها هستند که نقش اصلی را برای توسعه کشور بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در شرایط جدید دولت یازدهم به شدت محتاج حمایت مستقیم این رسانه‌های مستقل است ‎چراکه با هجمه‌هایی که امروز نسبت به دولت وجود دارد ضروری است تا دولت به نقش رسانه‌ها و به ویژه خبرگزاری‌های مستقل توجه بیشتری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز