خبرگزاری کار ایران

تابش در تذکری شفاهی؛

تا بحران کم آبی امنیتی نشده در حل آن چاره‌جویی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۱

وزیر راه و شهرسازی نسبت به عملیات اجرایی بزرگراه نظنز سیرجان که از مسیر شهرستان اردکان – اشکذر؛ و میبد – مهریز می‌گذرد اقدام لازم را انجام دهد.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا بحران کم آبی امنیتی نشده در حل آن چاره‌جویی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا تابش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بحران کم‌ آبی و سهمیه‌بندی آب شرب در برخی از شهر‌ها و روست‌ها خصوصاً در فصل تابستان را یکی از مشکلات بزرگ استان یزد عنوان کرد و افزود‌: ‌در همین راستا ضروری است تا این موضوع حاد‌تر و امنیتی‌نشده چاره جویی کرد.

نماینده مردم اردکان در تذکری به وزیر نیرو گفت: وزیر نیرو نسبت به تخصیص سهم کامل آب خط اول و انتقال و تسریع در اجرای خط‌ دوم در انتقال اقدام نماید.

تابش همچنین در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی نسبت به عملیات اجرایی بزرگراه نظنز سیرجان که از مسیر شهرستان اردکان – اشکذر؛ و میبد – مهریز می‌گذرد اقدام لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به بررس لایحه بودجه ۹۳ خاطرنشان کرد: در بررسی لایحه بودجه متاسفانه با بی‌توجه‌ای در‌باره اصلاح درآمدهای استانی یکصد میلیون تومان به استان یزد اجحاف شد و همچنین در تخصیص ۲۰ درصد عوارض مالکانه به استانهای معدنی از جمله یزد ۱۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان کاهش یافت، لذا از دولت یازدهم می‌خواهیم که برای جبران این دویست میلیارد تومان اقدامات لازم را انجام دهد.

تابش در پایان افزود: از دست اندر‌کاران ذیربط تقاضا می‌شود افزایش حقوق کارگران و کارمندان را بر اساس نرخ تورم افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز