خبرگزاری کار ایران

ترک همدانی با اشاره به پرونده مرتضوی مطرح کرد؛

پرونده به جای خوبی رسیده است / جزئیات آن فعلا قابلیت انتشار ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۵

طی این مدت این پرونده همچنان در دادسرا در حال پیگیری است و اتفاقات بسیاری نیز در مورد این پرونده رخ داده است. با این وجود این اطلاعات هم به لحاظ قانونی و هم به دلیل اینکه پرونده به جای خوبی رسیده است، قابلیت انتشار ندارد.

یکی از وکلای پیگر پرونده مرتضوی گفت: این پرونده به جای خوبی رسیده است، اما اطلاعات آن فعلا قابلیت انتشار ندارد.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد آخرین وضعیت پرونده مرتضوی گفت: طی این مدت این پرونده همچنان در دادسرا در حال پیگیری است و اتفاقات بسیاری نیز در مورد این پرونده رخ داده است.

وی تاکید کرد: با این وجود این اطلاعات هم به لحاظ قانونی و هم به دلیل اینکه پرونده به جای خوبی رسیده است، قابلیت انتشار ندارد.

سعید مرتضوی که پیش از این دادستان سابق تهران بوده است این روزها در مقام متهم در پرونده هایی همچون قضات کهریزک و سازمان تامین اجتماعی حضور دارد با این حال گفته می‌شود که پرونده‌هایی نیز علیه وی بر اساس شکایت شکات خصوصی تشکیل شده است که از جمله آن می توان به پرونده شکایت پالیزدار از وی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که جمعی از وکلای قوه قضاییه در مقام شاکی از جمله پیمان حاج محمود عطار، مصطفی ترک همدانی و دقیقی پیگیر پرونده‌های متعدد مرتضوی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز