خبرگزاری کار ایران

سلیمی در نطق میان دستور:

انعطاف در برابر زورگویان بنیان هویت ما را نابود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۲

ترویج نشر برخی آثار ضاله، بی‌عملی نهادهای مسئول در مقابل پوشش‌های غیر متعارف و به حاشیه رفتن هنرمندان متعهد اموری نیست که بتوان به راحتی از آن‌ها عبور کرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: انعطاف در برابر زورگویان آفتی است که بنیان هویت ما را نابود می‌کند

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، علیرضا سلیمی در نطق پیش از دستور امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری با بیان اینکه انعطاف دربرابر زورگویان آفتی است که بنیان هویت ما را نابود می‌کند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بدون‌‌ رها شدن از صادرات تک محصولی چه برنامه‌ای خواهد داشت؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در ادامه افزود: برنامه ریزی جدی جهت تقویت تولید داخل، کنترل تورم، تقویت پول ملی، ‌مثبت شدن تراز تجارت خارجی نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی از جمله اموری است که در این میدان باید به آن توجه جدی کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون پیوست فرهنگ مقاومتی تحقق نخواهد یافت، گفت: ترویج نشر برخی آثار ضاله، بی‌عملی نهادهای مسئول در مقابل پوشش‌های غیر متعارف و به حاشیه رفتن هنرمندان متعهد اموری نیست که بتوان به راحتی از آن‌ها عبور کرد.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه کلید تدبیر دولت هنوز نتوانسته قفل معیشت مردم را باز کند، افزود: سوالی که مطرح است این است که چگونه برخی رجال سیاسی ما همچنان صاحب چندین پست هستند و بر این شیپور که ما حلال مشکلات کشور هستیم می‌دمند؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز