خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در نطق پیش از دستور:

اصحاب رسانه به بازار بگو و مگو‌ها دامن نزنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۷۶

ظرفیت ذی‌قیمت منابع کشور و موقعیت ژئو‌پلوتیک کشور زمینه جهش اقتصادی در کشور را فراهم کرد، اما آنچه موتور محرک این جهش اقتصادی محسوب می‌شود، اراده‌ای قوی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

رییس‌مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی درکشور تصریح کرد: همه صاحبنظران سیاسی واصحاب رسانه‌ها باید فضای بحثو گفتگو را در جهت تحقق مسائل تولید سوق دهند و با پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها بازار بگومگو وسوء ظن را دامن نزنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درنطق پیش از دستور خود اظهار داشت: سیاستهای اقتصاد مقاومتی که در جلسات متعدد مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار گرفت و با تدبیر مقام معظم رهبری ابلاغ گردید‏، پایه‌های مهم‌ترین اقدام در رشد و بالندگی کشور محسوب می‌گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ظرفیت ذی‌قیمت منابع کشور و موقعیت ژئو‌پلوتیک کشور زمینه جهش اقتصادی در کشور را فراهم کرد، اما آنچه موتور محرک این جهش اقتصادی محسوب می‌شود، اراده‌ای قوی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

لاریجانی تاکید‌کرد: با این روش می‌توان اتکا به نفت را کاهش داد و با این تدبیر می‌توان برتورم چیره شد و در مقابل تحریمهای ظالمانه ایستادگی کرد.

وی همکاری همه کمیسیون‌های مجلس را در زمینه پیشرفت‌های اقتصادی ضروری دانست و ضمن تاکید بر مسئولیت محوری هر‌یک از کمیسیون‌ها در این زمینه افزود: صرفا کمیسیون اقتصادی نیست که در این زمینه نقش دارد. به عنوان مثال کمیسیون فرهنگی باید در بعد رسانه‌ای این موضوع را پیگیری کندو کمیسیون آموزش نیز می‌تواند زمینه‌های پژوهش در دانشگاه‌ها و بخشهای تولید را در مرکز فعالیتهای خود قرار دهد.

نماینده مردم تهران همچنین بار دیگر خاطر‌نشان کرد: همکاری کمیسیون‌ها با بخشهای تخصصی دولت ضروری است تا چنانچه لایحه‌ای نیازمند اصلاح باشد، برای تصویب آن همکاری کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی درکشور تصریح کرد: همه صاحبنظران سیاسی واصحاب رسانه‌ها باید فضای بحثو گفتگو را در جهت تحقق مسائل تولید سوق دهند و با پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها بازار بگومگو وسوء ظن را دامن نزنند.

وی همچنین تاکید کرد: مجلس تلاش خواهد نمود با همکاری قوای دیگر زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.
لاریجانی در پایان با اشاره به اجلاس مجالس کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر پارلمانها‌ی کشورهای اسلامی همبستگی کشورهای اسلامی را بهتر نشان داد و امیدواریم دبیرخانه کنفرانس جهت پیگیری مصوبات تلاش جدی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز