خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌وگو با ایلنا:

نحوه عملکرد روحانی در بازگشت جریان منسوب به احمدی نژاد تعیین کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۶

احمدی‌نژاد در طول دوره ریاست‌جمهوری‌اش به اصولگرایان پشت کرد و با نوع عملکرد و رفتارش زمینه‌ساز شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری شد / اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس حضور فعال‌تری خواهند داشت / اگر روحانی به شعارهایش پایبند باشد و عملکرد خوبی هم داشته باشد، احمدی‌نژاد در انتخابات جایی نخواهد داشت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: اعضای جریان انحرافی در انتخابات مجلس تائید صلاحیت نخواهند شد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تشدید فعالیت‌های انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات اتی مجلس گفت: آقای احمدی‌نژاد در طول دوره ریاست‌جمهوری‌اش به اصولگرایان پشت کرد و با نوع عملکرد و رفتارش زمینه‌ساز شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

وی ادامه داد: ایشان باید عملکرد ۸ سال گذشته‌اش را ببیند و به بررسی آنها بپردازد و اشتباهات خویش را بپذیرد.

نماینده مردم ارومیه در خصوص میزان موفقیت جریان احمدی‌نژاد در انتخابات آتی مجلس با بیان اینکه نحوه عملکرد روحانی در بازگشت جریان منسوب به احمدی نژاد تعیین کننده است، اظهار داشت: پیروزی یا عدم پیروزی این جریان بستگی به موفقیت و عملکرد آقای روحانی دارد، اگر روحانی به شعارهایش پایبند باشد و عملکرد خوبی هم داشته باشد، احمدی‌نژاد در انتخابات جایی نخواهد داشت.

قاضی‌پور با بیان اینکه اعضای جریان انحرافی در انتخابات مجلس تائید صلاحیت نخواهند شد، ابراز کرد: شورای نگهبان نسبت به آنها حساس است و بر اساس اصول، آنها تائید صلاحیت نخواهند شد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در خصوص انتخابات آتی مجلس نیز گفت: در این انتخابات، هم اصلاح‌طلبان حضور فعال‌تری خواهند داشت که قاعدتا نیروهای حامی دولت نیز در آن میان حضور دارند و هم اصولگرایان حاضر می‌شوند و آقای احمدی‌نژاد نیز یا مستقلانه می‌آید یا در قالب جبهه پایداری در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز