خبرگزاری کار ایران

بادامچیان پیش بینی کرد؛

اطرافیان دولت به سرعت با روحانی مشکل پیدا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۶۰

با اینکه در دولت احمدی نژاد به ۵۳ میلیون نفر یارانه دادند و فرم پر کردند، دولت جدید مجدد اعلام کرده که می‌خواهد فرم جدیدی به مردم بدهد و اشتباه بزرگتر این است که می‌خواهند تنها به نیازمندان یارانه بدهند.

نائب رئیس اول جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: کسانی که در حال حاضر با دولت روحانی همکاری می‌کنند، هیج اعتقادی به آقای روحانی ندارند و به همین دلیل این افراد به سرعت با آقای روحانی مشکل پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسدالله بادامچیان در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی و مریم بهروزی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری خواست تا فعال شوند و با همبستگی بیشتری با یکدیگر فعالیت کنند.

نائب رئیس جبهه خط امام و رهبری ضمن تقدیر از شورای مرکزی برای انتخاب محمد رضا باهنر به ریاست این جبهه گفت: ما باید روی تکلیف مداری کار کنیم. ما به دنبال قدرت نیستیم که برای آن فداکاری کنیم.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شورای مرکزی جبهه اظهار داشت: من به نائب رئیسی جبهه مایل نبودم اما دوستان مرا مورد لطف قرار دادند و من به عنوان نایب رئیس اول جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب شدم.

بادامچیان با بیان اینکه ما باید به دنبال وحدت باشیم، تصریح کرد: ما باید فعالیت‌هایمان را در استان‌ها بیشتر کنیم و توجه داشته باشیم که این وحدت فقط نباید منحصر به زمان انتخابات باشد.

نائب رئیس اول جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: امسال با در گذشت مرحوم عسگراولادی و مرحوم پرورش و اتفاقی که برای آقای حیدری پیش آمد کرده سال سختی برای ما بود و ما باید نسل جوان را جایگزین خودمان کنیم.

بادامچیان در خصوص حمایت از دولت گفت: ما باید براساس مبنا و ارزش از دولت حمایت کنیم. نقدهایمان به دولت باید سازنده و هوشمندانه باشد.

بادامچیان ضمن انتقاد از نوشته اخیر یکی از نویسندگان نشریه آسمان در خصوص مسئله قصاص گفت: این‌ها با این کارشان دست خود را رو کرده‌اند و ما باید با انسجام و قوی در مقابل این افراد بایستیم.

وی در خصوص سیاست خارجی نیز بیان داشت: مواضع وزارت امور خارجه از طریق مقام معظم رهبری اعلام می‌شود و در خصوص ارزیابی دولت نیز مقام معظم رهبری فرمودند که اجازه دهید که دولت یک مقدار به جلو پیش رود و بعد به ارزیابی آن بپردازیم.

بادامچیان با اشاره به روش اعتدالی رئیس جمهور گفت: دوستان آقای خاتمی و همچنین آقای احمدی نژاد هر دو به این‌ها علاقه داشتند اما کسانی که در حال حاضر با دولت روحانی همکاری می‌کنند، هیج اعتقادی به آقای روحانی ندارند و به همین دلیل این افراد به سرعت با آقای روحانی مشکل پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به ناکارآمدی طرح سبد کالا خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که دولت مرتکب می‌شود.

بادامچیان در ادامه افزود: با اینکه در دولت احمدی نژاد به ۵۳ میلیون نفر یارانه دادند و فرم پر کردند، دولت جدید مجدد اعلام کرده که می‌خواهد فرم جدیدی به مردم بدهد و اشتباه بزرگتر این است که می‌خواهند تنها به نیازمندان یارانه بدهند.

بادامچیان در ادامه گفت: بهترین راه حل این است که دردهای اضافی را حذف و به کسانی که نیازمند هستند، یارانه بیشتری تعلق بگیرد و خواهش ما این است که در این مواضع سعی کنیم خط مقام معظم رهبری را با رصد هوشمندانه پیگیری کنیم.

وی همچنین در خصوص مسائل اقتصادی نیز گفت: لازم است که یک تحول عمیق همه جانبه و با استفاده از تجربه همه نیروها برای مبارزه با مشکلات اقتصادی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز