خبرگزاری کار ایران

گروه تروریستی «عبدالله عزام» مسئولیت انفجارهای بیروت را به عهده گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۶۸

این گروه ترویستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر ضمن به عهده گرفتن انفجارهای ترویستی امروز در منطقه «بئر حسن» در «ضاحیه» بیروت، تاکید کرد که انفجار‌ها ساختمان رایزن فرهنگی ایران را هدف قرار داده بود.

گروه تروریستی «گردان‌های عبدالله عزام» مسئولیت دو انفجار انتحاری که امروز - چهارشنبه - در جنوب بیروت به وقوع پیوست را به عهده گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، این گروه ترویستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر ضمن به عهده گرفتن انفجارهای ترویستی امروز در منطقه «بئر حسن» در «ضاحیه» بیروت، تاکید کرد که انفجار‌ها ساختمان رایزن فرهنگی ایران را هدف قرار داده بود.

در همین حال، برخی منابع امنیتی گفتند که دو انفجار تروریستی امروز در جنوب بیروت توسط دو عامل انتحاری و با استفاده از دو خودروی بمب‌گذاری شده رخ داد.

از طرف دیگر، سازمان اطلاعات ارتش لبنان یک فرد مظنون را در محل انفجار‌ها در بئر حسن دستگیر کرد.

در تحولی دیگر، سفارت ایران در بیروت اعلام کرد که هیچ کدام از دیپلمات‌ها یا کارمندان بخش رایزنی فرهنگی ایران در بیروت آسیب جدی ندیدند.

تلویزیون لبنان نیز اعلام کرد که یک بمب در نزدیکی محل انفجار‌ها در بئر الحسن پیدا شد و ارتش در حال خنثی کردن آن است.

بنا بر این گزارش، در اثر وقوع دو انفجار تروریستی در جنوب بیروت تا کنون پنج نفر شهید و ۸۰ نفر نیز زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز