خبرگزاری کار ایران

ارتش سوریه حلقه محاصره گروه‌های مسلح در شهر «یبرود» را تنگ‌تر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۱

ارتش سوریه در مسیر پیشروی خود به سمت یبرود با گروه‌های مسلح در مناطق «رأس المعره» و «الساحل» به شدت درگیر شد. این دو منطقه مراکز مهم و اصلی گروه‌های مسلح در نزدیکی یبرود به شمار می‌روند.

ارتش سوریه حلقه محاصره گروه‌های مسلح در شهر «یبرود» آخرین پایگاه این گروه‌ها در منطقه استراتژیک «القلمون» را تنگ‌تر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مخالفان سوری اعلام کردند که با پیشروی ارتش سوریه به سمت یبرود، درگیری‌های شدیدی میان نیروهای دولتی و گروه‌های مسلح در نزدیکی این شهر به وقوع پیوست.

مخالفان افزودند که ارتش سوریه در مسیر پیشروی خود به سمت یبرود با گروه‌های مسلح در مناطق «رأس المعره» و «الساحل» به شدت درگیر شد. این دو منطقه مراکز مهم و اصلی گروه‌های مسلح در نزدیکی یبرود به شمار می‌روند.

هواپیماهای جنگی ارتش سوریه برای قطع خط پشتیبانی گروه‌های مسلح از شهر یبرود، مواضع آن‌ها را در راس المعره و الساحل زیر آتش خود گرفتند.

پیش از این ارتش سوریه چندین روستا را در نزدیکی یبرود به کنترل دوباره خود درآورده بود. گروه‌های مسلح با نزدیک شدن ارتش سوریه از این روستا فرار کردند.

بنا بر این گزارش، یبرود آخرین شهر در منطقه استراتژیک القلمون در نزدیکی مرزهای لبنان به شمار می‌رود که هنوز در کنترل گروه‌های مسلح است. پیش از این ارتش سوریه توانسته بود با شکست گروه‌های مسلح در این منطقه شهرهای «دیر العطیه» و «النبک» را به کنترل دوباره خود درآورده و بزرگراه «دمشق - حمص» را امن کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز