خبرگزاری کار ایران

باهنردر مراسم استقبال از رئیس مجلس عمان:

هدف از اجلاس کشورهای عضو همکاری اسلامی حل چالش های مهم جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۴

این اجلاس باید مهمترین هدفش رسیدن به وحدت مسلمانان باشد، دین اسلام نیز بر وحدت مسلمانان بیش از هر مسئله دیگری تأکید دارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در تهران گفت: هدف از برگزاری این اجلاس را حل چالش های مهم جهان اسلام خواند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم استقبال رسمی از شیخ خالد بن هلال المعاولی رئیس مجلس کشور سلطنتی عمان که صبح امروز انجام شد ضمن تشکر از ورود هیأت پارلمانی عمانی خواستار تحکیم و گسترش روابط تهران و مسقط شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در تهران برگزار می شود، هدف از برگزاری این اجلاس را حل چالش های مهم جهان اسلام خواند.

شیخ خالد بن هلال المعاولی رئیس مجلس عمان نیز در این دیدار با تشکر از میزبانی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این اجلاس گفت: عامل وحدت کشورهای اسلامی دین اسلام است.

وی با بیان اینکه این اجلاس باید مهمترین هدفش رسیدن به وحدت مسلمانان باشد افزود: دین اسلام نیز بر وحدت مسلمانان بیش از هر مسئله دیگری تأکید دارد.

وی در پایان تصریح کرد: مطمئنم که نهمین اجلاس مجالس کشورهای اسلامی با موفقیت برگزار خواهد شد.

گفتنی است مجلس عمان ۸۴ عضو دارد که همه نمایندگان آن برای مدت ۴ سال و با رأی مستقیم مردم انتخاب می شوند.

همچنین شیخ خالد بن هلال المعاولی رئیس مجلس عمان با رأی نمایندگان به ریاست انتخاب شده که وی برای نخستین بار است که به عنوان نماینده مردم عمان وارد مجلس این کشور می شود. تحصیلات وی نیز فوق لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز