خبرگزاری کار ایران

دو نفر در درگیری میان اخوان‌المسلمین و نیروهای امنیتی کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۹۴

تلویزیون رسمی مصر اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور تظاهرات اخوان‌المسلمین در مناطق «شهر نصر» و «الهرم» در قاهره را با استفاده از گاز اشک‌آور متفرق کردند.

در درگیری میان تظاهرکنندگان عضو اخوان‌المسلمین و نیروهای امنیتی مصر دو نفر کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، مصر شاهد تظاهرات گسترده اعضای جماعت اخوان‌المسلمین در شهرهای مختلف و درگیری آنها با نیروهای امنیتی بود.

یک منبع امنیتی گفت که در درگیری میان اخوان‌المسلمین با نیروهای امنیتی در روستای «طبل» در استان «دمیاط» در شمال مصر یک نفر کشته شد.

در درگیری میان اخوان‌المسلمین و نیروهای امنیتی در شهر «المنیا» در جنوب قاهره نیز یک کودک ۱۲ ساله به ضرب گلوله تفنگ شکاری کشته شد.

در همین حال، تلویزیون رسمی مصر نیز اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور تظاهرات اخوان‌المسلمین در مناطق «شهر نصر» و «الهرم» در قاهره را با استفاده از گاز اشک‌آور متفرق کردند.

خبرگزاری الشرق الاوسط مصر نیز اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور برای متفرق کردن تظاهرات اخوان‌المسلمین در منطقه «السیوف» در شرق «اسکندریه» از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

از طرف دیگر، استان «الدقهلیه» نیز شاهد درگیری شدید اخوان و هواداران دولت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز