خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پنتاگون تهدید کرد:

زندانیان آزاد شده در افغانستان را هدف قرار می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۳۰

بدون در نظر گرفتن فرضیات، به جست‌وجو و دستگیری دشمنان در افغانستان که نیروهای متحدان ما و شهروندان افغان را هدف قرار می‌دهند، خواهیم پرداخت در این زمینه تغییری در رویکرد ما ایجاد نشده است.

یکی از مقام‌های ارشد آمریکا گفت که چنانچه ۶۵ شبه‌نظامی افغان که اخیرا توسط دولت آزاد شدند فعالیت مسلحانه خود را از سر بگیرند، نیروهای آمریکایی آن‌ها را هدف قرار داده یا خواهد کشت.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیدپرس، «جان کربی» گفت که بدون در نظر گرفتن فرضیات، به جست‌وجو و دستگیری دشمنان در افغانستان که نیروهای متحدان ما و شهروندان افغان را هدف قرار می‌دهند، خواهیم پرداخت در این زمینه تغییری در رویکرد ما ایجاد نشده است.

دولت افغانستان پنجشنبه گذشته آزادی ۶۵ زندانی طالبان را به‌رغم مخالفت آمریکا آغاز کرد.

سفارت آمریکا در کابل با ارسال خبرنامه‌ای از آزادی ۶۵ زندان طالبان از زندان بگرام ابراز تاسف کرده و افزود که در میان این افراد تعدادی نیز هستند که باعثمرگ سربازان افغان، آمریکا، نیروهای بین‌المللی و غیرنظامیان افغان شده‌اند.

پیش از این نیز آزادی این زندانیان واکنش تند دولت آمریکا را در پی داشت که این افراد را تروریست‌های خطرناکی خوانده بود که آزادی آن‌ها امنیت افغانستان و آمریکا را به مخاطره می‌اندازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز