خبرگزاری کار ایران

نماینده پارلمان بحرین در گفت‌وگو با ایلنا:

کمیته فلسطین، میزان کمک‌ها را به این کشور بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۶۵

۵۶ کشور اسلامی در کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی موقعیت صحبت دارند و می‌توانند نقطه‌ نظرات خود را بیان کنند.

نماینده پارلمان بحرین که عضو کمیته فلسطین کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی نیز است با بیان اینکه شرکت در کنفرانس PUIC نسبت به سایر کنفرانس‌های بین المللی از اهمیت بالاتری برخوردار است، از حمایت‌های کمیته فلسطین به منظور آزادی قدس خبر داد.

سید حبیب مکی هاشم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی(PUIC) تصریح کرد: شرکت در کنفرانس PUIC نسبت به سایر کنفرانس‌های بین المللی از اهمیت بالاتری برخوردار است به دلیل اینکه در ‌‌نهایت گزارشی تهیه و اهداف تعیین شده اجرایی می‌شوند.

نماینده عضو کمیسیون اقتصادی، پارلمان بحرین افزود: ۵۶ کشور اسلامی در کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی موقعیت صحبت دارند و می‌توانند نقطه نظرات خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه بحرین عضو کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی است، ادامه داد: از سوی این کمیته حمایت‌های سیاسی، نظامی و معنوی به منظور آزادی قدس صورت می‌گیرد.

گفتنی است، کمیته فلسطین یکی از کمیته‌های نهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی(PUIC) است که روز گذشته در هتل آزادی محل تشکیل این اجلاس آغاز به کار کرد.

همچنین، تعداد ۳۱ هیات و یک رئیس مجلس برای حضور در نشست‌های تخصصی و نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی وارد تهران شده‌اند و کمیته اجرایی بین‌المجالس کشورهای اسلامی متشکل از ۱۵ کشور از سه منطقه آسیا، عرب و آفریقا می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز