خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر ایتالیا:

استعفا نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۲

شهردار جدید فلورانس بارها از نخست‌وزیر ایتالیا به دلیل کند بودن و نداشتن عزم راسخ انتقاد کرده و به عنوان‌های مختلف برای جانشینی وی ابراز تمایل کرده است.

«انریکو لتا» نخست‌وزیر ایتالیا تاکید کرد به «تعهدات خود به کشورش» به عنوان رییس دولت همچنان پایبند است و به‌رغم حملات پی در پی «ماتئو رنزی» هم‌حزبی خود که رییس حزب دموکرات نیز هست، استعفا نخواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ انریکو لتا در نشستی خبری گفت: «نباید بر اساس شایعات یا اتفاقات پشت صحنه استعفا کرد. به نظر من، به احترام کشور و نهادهای آن، باید به صراحت بگوییم چه می‌خواهیم بکنیم. به ویژه آنهایی که قصد جایگزینی من را دارند، باید به ایتالیایی‌ها بگویند دقیقا می‌خواهند چه اقدامی انجام دهند.»

رسانه های ایتالیا پیش از این از تحویل دادن قریب‌الوقوع مقام نخست‌وزیری به ماتئو رنزی خبر داده بودند.

رنزی، شهردار جدید فلورانس بارها از نخست‌وزیر ایتالیا به دلیل کند بودن و نداشتن عزم راسخ انتقاد کرده و به عنوان‌های مختلف برای جانشینی وی ابراز تمایل کرده است.

با این حال، بنا به نظرسنجی‌های اخیر، اکثریت ایتالیایی‌ها مخالف چنین جا‌به‌جایی هستند.

هر دو رقیب امروز – پنجشنبه - با رهبران حزب دموکرات جلسه دارند؛ جلسه ای که احتمالا سرنوشت نخست وزیر ایتالیا را رقم خواهد زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز