خبرگزاری کار ایران

رییس‌جمهور از حقوقدان‌ها درخواست کرد‎؛

بررسی دقیق و اطلاع رسانی در مورد محتوای توافقات هسته‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۹

دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته‌ای ایران دستاوردهای بزرگی است که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با حفظ همه ارزش‌های مورد قبول جامعه و حفظ حقوق هسته‌ای به دست آمده است که خشم صهیونیست‌ها نشانه‌ای بر این موفقیت‌ها است.

رییس‌جمهور با تأکید بر ضرورت خبررسانی دقیق و کامل توافق نامه هسته‌ای حقوقدانان کشور را به بررسی دقیق و محتوای توافقات و اطلاع‌رسانی به جامعه دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ابتدای جلسه امروز هیات دولت از حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور سپاسگزاری و قدردانی کرد.

رییس جمهوری این حضور شکوه‌مند و متفاوت را نشان فضای مثبت و امید بخش ایجاد شده در کشور دانست که نویدبخش وحدت و انسجام ملی است.

روحانی در ادامه بر پیگیری مجدانه برنامه دولت در تحقق خواست ملی و ادامه مذاکرات ایران با کشورهای ۱ + ۵ برای حراست از حقوق و منافع ملی تأکید و تصریح کرد: دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته‌ای ایران دستاوردهای بزرگی است که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با حفظ همه ارزش‌های مورد قبول جامعه و حفظ حقوق هسته‌ای به دست آمده است که خشم صهیونیست‌ها نشانه‌ای بر این موفقیت‌ها است.

رییس جمهوری با تأکید بر ضرورت خبررسانی دقیق و کامل، حقوقدانان کشور را به بررسی دقیق و محتوای توافقات و اطلاع‌رسانی به جامعه دعوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز