خبرگزاری کار ایران

غرضی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

باید از تیم مذاکره‌کننده ایرانی در مقابل دشمنان نظام حمایت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۴

تفاوت‌های بین ایران و آمریکا وجود دارد؛ از آن حیثکه آمریکا به نیروی نظامی خود می‌نازد و ایران به حضور میلیونی ملتش. حضور ملت ایران برای پاسخ به تمام تهدیدهای نظامی امریکا کافی است.

سیدمحمد غرضی بیان کرد: یک عده‌ای گاهی اصرار دارند خود را حق بنامند و عده‌ای دیگر خود را راست می‌نامند اما در واقع تمام ملت ایران یکی است و حتماً باید از تیم مذاکره‌کننده ایرانی در مقابل دشمنان نظام حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد غرضی در حاشیه مراسم راه پیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در روز ۲۴ خرداد شاهد حضور میلیونی مردم بودیم و امروز نیز ادامه حضور میلیونی آنها را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه مردم را به داشتن وحدت و سعه صدر دعوت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مقابل ایشان، رسانه‌های خارجی همیشه سعی دارند میان ملت ما تفرقه بیندازند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ادامه به تفاوت بین ایران و آمریکا پرداخت و گفت: تفاوت‌های بین ایران و آمریکا وجود دارد؛ از آن حیثکه آمریکا به نیروی نظامی خود می‌نازد و ایران به حضور میلیونی ملتش. حضور ملت ایران برای پاسخ به تمام تهدیدهای نظامی امریکا کافی است.

غرضی با تاکید به ضرورت حمایت مردم از تیم دیپلماسی ایران افزود: ملت ایران واحد و یکپارچه است. یک عده‌ای گاهی اصرار دارند خود را حق بنامند و عده‌ای دیگر خود را راست می‌نامند اما در واقع تمام ملت ایران یکی است و حتماً باید از تیم مذاکره‌کننده ایرانی در مقابل دشمنان نظام حمایت کرد. خواهشم از رسانه‌ها این است که یکپارچگی ملت را برای به وحشت افتادن آمریکایی‌ها نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز