خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۲ در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۲

مردم دارالمومنین کاشان همزمان با سراسر کشور با حضور بی‌نظیر و باشکوه خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

ایلنا: مردم دارالمومنین کاشان همزمان با سراسر کشور با حضور بی‌نظیر و باشکوه خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، راهپیمایان این مراسم که متشکل از تمام گروه‌ها، احزاب سیاسی اقشار مختلف مردم بودند از مسیر پنجگانه به طور خود جوش به طرف میدان جهاد این شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن‌ها نوشته بود مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس در حرکت بودند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برخلاف سال‌های گذشته که از یک مسیر راهپیمایان حرکت خود را شروع می‌کردند امسال با توجه به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن کاشان از مسیرهای پنجگانه شامل: میدان ۱۵ خرداد – چهارراه آیت الله کاشانی – میدان معلم – میدان جهاد،، میدان ولیعصر(مسجد قائم) - میدان معلم - میدان جهاد، میدان کمال الملک - چهارراه آیت الله کاشانی - میدان معلم - میدان جهاد ذ، خیابان آیت الله کاشانی - چهارراه آیت الله کاشانی - میدان معلم - میدان جهاد و میدان امام رضا(ع) - میدان امام حسن(ع) - بلوار کشاورز به میدان جهاد این شهر منتهی شد موجب حضور چشمگیر وبی نظیر مردم شهرستان کاشان در راهپیمایی امسال شد.

راهپبمایان با سردادن شعارهایی چون، ۲۲ بهمن نوید رحمت، تجلی پیروی از ولایت، شهادت افتخار ما، حسین آموزگار ما، حسین کشتی نجات است، حسین حسین شعارما، مرگ برامریکا، مرگ بر اسرائیل ومرگ بر انگلیس در این مراسم شرکت کردند.

یکی از نکات قابل توجه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کاشان حرکت خود جوش هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم از مسیر‌های پنج گانه به طرف میدان جهاد کاشان موجب ازدحام جمعیت در خیابان‌های منتهی به میدان جهاد این شهر شد.

این مراسم با تلاوت قرآن مجید، اهتزازدرآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرودهای انقلابی، سخنرانی انواری سرپرست کمیته کمیته امداد امام خمینی(ره) و قطعنامه پایانی این مراسم با تکبیر الله اکبر شرکت کنندگان پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز