خبرگزاری کار ایران

رضایی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

به دولت مشاوره می‌دهم / دشمن بداند قدرت اصلی دست مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۱۵

بدون سعه صدر نمی‌توان کشور را اداره کرد و مسولان باید سعه صدر داشته باشند و منتقدان نیز با انتقاد منصفانه به دولت کمک کنند و دولتی‌ها نیز باید با آغوش باز و انصاف و تأمل نسبت به انتقادات موضع بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تاکنون در چندمورد مشاوره‌های خودرا به آقای روحانی و مسئولان دولت داده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی با حضور در خیل عظیم راهپیمایان تهرانی در جمع خبرنگاران گفت: پیام این حضور این است که مردم بزرگ‌ترین منبع قدرت هستند واین قدرت را نباید از دست دهیم و باید به هر قیمت مردم را در صحنه نگه داریم.

وی افزود: البته چون مردم انقلاب را از آن خود می‌دانند دشمنان باید بدانند قدرت اصلی در دست مردم ایران است.

دبیر تشخیص مصلحت نظام درخصوص مواضع رهبری که منتقدان دولت را به سعه صدر دعوت کرده‌اند، ابراز کرد: بدون سعه صدر نمی‌توان کشور را اداره کرد ومسولان باید سعه صدر داشته باشند و منتقدان نیز با انتقاد منصفانه به دولت کمک کنندو دولتی‌ها نیز باید با اغوش باز و انصاف و تأمل نسبت به انتقادات موضع بگیرند.

رضایی در خصوص تعامل خود با دولت یازدهم عنوان کرد: تاکنون در چندمورد مشاوره‌های خودرا به آقای روحانی و مسئولان دولت داده‌ام.

وی افزود: یکی از این مشاوره‌ها در خصوص بودجه سال ۹۳ کل کشور بود و درموارد دیگر نیز هر وقت از ما کمک بخواهند در یغ نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز