خبرگزاری کار ایران

علی جنتی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

سلیقه‌های مختلف در کشور همه یک هدف را دنبال می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۱

باید سعی کنیم حرف همدیگر را بفهمیم و با منطق رفتار کنیم و تفکرات دیگران که خلاف سلیقه ما است را متهم نکنیم.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: پیام مردم حمایت از انقلاب و ارزشهای انقلاب است که به روشنی دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جنتی در حشیه مراسم امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: گاهی دیده می‌شود بعضی از مسئولین تحمل انتقادات راندارند و انتقادات را نمی‌پذیرند و یا انتقادهایی می‌کنندکه موجب تخریب می‌شود.

وی افزو: د مقام معظم رهبری با توجه به مسائل پیش آمده است که احتمالا چنین ضعفی را مشاهده کرده‌اند و این فرمایشات را مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همه باید این تذکر رهبری را رعایت کنند، عنوان کرد: سلیقه‌های مختلفی در کشور وجود دارد، اما همه یک هدف را دنبال می‌کنند واین گفتگو‌ها و صحبت‌ها نباید به جدالهای رسانه‌ای بیانجامد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: باید سعی کنیم حرف همدیگر را بفهمیم و با منطق رفتار کنیم و تفکرات دیگران که خلاف سلیقه ما است را متهم نکنیم

وی با اشاره به گذشت سی و پنج سال از انقلاب اسلامی افزود: از لحاظ فرهنگی بزرگ‌ترین مسله حفظ ارزشهای انقلاب وآرمانهای امام می‌باشد.

جنتی ادامه داد: هر قدر که مردم از انقلاب اسلامی و ارزشهایش حمایت می کنند دشمن مجبور به عقب نشینی خواهد شد.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه حضور مردم پشتوانه دولت خواهد بود، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب ودر تمامی عرصه ها توانسته ایم با این حضور درمقابل توطئه ها مقاومت کنیم.

جنتی حضور مردمی را پشتوانه تیم مذاکره کننده هسته ای دانست و افزود: در مذاکرات هسته ای و قتی قدرتهای بزرگ احساس کنند که مردم پشت رهبری و دولت هستند نمی توانند چیزی را تحمیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز