خبرگزاری کار ایران

صالحی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

طرف مذاکره کننده هسته‌ای نباید به ماجراجوی‌های خود ادامه دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۸۷

منتقدین داخلی را نباید غیر‌خودی تلقی کنیم. منتقدین داخلی از خودمان هستند و طبیعی است اعضای خانواده همدیگر را نصیحت راهنمایی و ارشاد کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به نزدیکی دور جدید مذاکرات هسته‌ای اظها‌ر کرد: طرف مقابل اگر عاقل باشد و حمایت مردم را در این راهپیمایی ببیند باید بفهمد که دیگر هیچگاه نباید به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر صالحی پس حضور در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص حضور مردم عنوان کرد: سالهای سال ایران بزرگ تحت یوق استکبار بود و اراده مردم به برکت انقلاب تحقق یافت و امروز شاهدیم این حیات مستقل طیبه چقدر نشاط‌آفرین است.

وی افزود: مردم با عشق وعلاقه فراوانی در راهپیمایی حضور پیداکردند و به دنیا اعلام کردند جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل تمام عیار است که درمسیر باورهای دینی خودش گام برمی‌دارد و هیچگاه در یوق و بندگی مستکبران قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به نزدیکی دور جدید مذاکرات هسته‌ای اظها‌ر کرد: طرف مقابل اگر عاقل باشد و حمایت مردم را در این راهپیمایی ببیند باید بفهمد که دیگر هیچگاه نباید به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی بیانات رهبری درخصوص سعه صدر مخالفان را یک توصیه حکمت آمیز دانست و گفت: ما طرفین، منتقدین داخلی را نباید غیر‌خودی تلقی کنیم. منتقدین داخلی از خودمان هستند و طبیعی است اعضای خانواده همدیگر را نصیحت راهنمایی و ارشاد کنند.

وی افزود: البته اگر جایی خطا شد، بایستی اصلاح امر صورت بگیرد و خارج از خانواده کسانی که خیرخواه ما نیستند و حرفهایی می‌زنند باید حواسمان را جمع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز