خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم شرکت کرد؛

حضور مردم، پشتوانه ای برای مقابله با فشارهای بین المللی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۷

امروز جمعیت بسیاری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به خیابان‌ها آمدند و این مسئله نشان از بصیرت و بینش دینی ملت ایران است / این حضور نشان دهنده بصیرت مردم و به دست آوردن ثمراتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ایلنا: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز، بهترین پشتوانه برای بهبود کشور به خصوص مقابله با فشارهای بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جمعیت بسیاری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به خیابان‌ها آمدند و این مسئله نشان از بصیرت و بینش دینی ملت ایران است.

وی افزود: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن، بهترین پشتوانه برای بهبود کشور و مخصوصا مقابله با فشارهای بین‌المللی است.

رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور پرشور ملت ایران بیش از گذشته بود و باید از ملت ایران تشکر کنیم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: حضور به موقع ملت ایران در راهپیمایی نشان دهنده بصیرت مردم و به دست آوردن ثمراتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز