خبرگزاری کار ایران

حاجی بابایی در جمع راه‌پیمایان ۲۲ بهمن:

حضور مردم نشانه حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۳۵

اظهارات اخیر مقام معظم رهبری نیز در همین راستا بوده و باید به دولت فرصت داد تا بتواند برنامه‌ها و اهداف خود را به اجرا برساند.

وزیر پیشین آموزش و پرورش حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه حمایت مردم از تیم مذاکره کننده هسته‌‌ای کشورمان دانست.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت وحدت در کشور گفت: این اظهارات واقعیت است. کسانی که در دولت مسئولیت را برعهده دارند، کار سخت و سنگینی بر دوش‌شان است. مقام معظم رهبری همواره از دولت‌ها حمایت می‌کنند تا آنها بتوانند به نحو احسن کارهای‌شان را انجام دهند.

وی ادامه داد: اظهارات اخیر مقام معظم رهبری نیز در همین راستا بوده و باید به دولت فرصت داد تا بتواند برنامه‌ها و اهداف خود را به اجرا برساند.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: البته همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، دولت باید در برابر منتقدین سعه صدر داشته باشد.

وزیر پیشین آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، گفت: امروز اوج قله اقتدار است. مردم ایران با حضور در مراسم ۲۲ بهمن پشتیبانی خود را از مذاکرات هسته‌ای اعلام می‌کنند. همچنین آنها با این حضور به مذاکره‌کنندگان اعلام می‌کنند که آنها بدانند که مردم پشتیبان آنها بوده و محکم‌تر بایستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز