خبرگزاری کار ایران

رییس‌قوه قضاییه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

مستکبران خواهند فهمید که ملت ایران با تهدید به زانو در نمی‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۰۸

کشورهای سلطه‌گر خواهند فهمید که ملت بزرگ ایران با تحریم و تهدید به زانو در نمی‌آید و پای آرمانهای خودایستاده‌اند این پیام بسیار رسای ملت ایران است.

رئیس قوه قضاییه با حضور در راهپیمایی سالگرد انقلاب اسلامی از حضور پرشکوه مردم ایران تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در نخستین ساعات راهپیمایی امروز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع راه‌پیمایان حاضر شد و اظهار داشت: الحمدلله مردم بزرگ ما هر سال باشکوه‌تر از سال پیش راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنند. مردم امروز پیامهای زیادی رابرای همه دنیا دارند و با عزت در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی افزود: پیام مردم به کشورهای سلطه گر این است که ما تا آخر پای آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم وبا عزت از ارزشهای انقلاب وخصوصا آرمانهای نهضت امام خمینی(ره) دفاع خواهیم کرد. آرمانهایی که حضرت امام آنرا ترسیم فرمودند و مقام معظم رهبری آن را ادامه می‌دهند.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: کشورهای سلطه‌گر خواهند فهمید که ملت بزرگ ایران با تحریم و تهدید به زانو در نمی‌آید و پای آرمانهای خودایستاده‌اند این پیام بسیار رسای ملت ایران است.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: همه مسئولین اعم از روسای قوا باید قدر و ارزش این حماسه‌های مردمی را بشناسند و به این مردم عزیز خدمت کنند؛ چرا که این مردم شایسته خدمت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز