خبرگزاری کار ایران

دعوت حزب اسلامی کار از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۹۱

ازسوی دیگر به دست اندرکاران برگزاری مراسم ۲۲ بهمن نیزتوصیه اکید می‌کند تا ضمن ممانعت از بروز رفتارهای گروه‌های تندرو و افراطی زمینه برگزاری مراسمی وحدت آفرین و در شأن ملت ایران و ایام الله دهه فجر را فراهم نمایند.

حزب اسلامی کار در بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راه پیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه در ادامه می آید:

سی وششمین بهار انقلاب از راه رسید. ۲۲ بهمن۱۳۵۷ بدون شک بزرگترین و به یاد ماندنی ترین روز درتقویم بیداری ملت ایران است. درهم پیچیدن نظام شاهنشاهی و برگزیدن نظام جمهوری اسلامی بی تردید با حضورگسترده توده های مردم و رهبری داهیانه و شجاعانه حضرت امام خمینی(ره) امکان پذیر بود. رویدادی که در قرن بیستم بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.

توجه بی نظیرامام خمینی(ره) به اراده و خواست مردم در فرآنید پیروزی انقلاب و در طول دوران حیات پر برکت آن رهبر عظیم الشان و نیز یکپارچگی آحاد جامعه ایرانی درکنار مبارزات گسترده نخبگان، روشنفکران و روحانیون بهمن ۵۷ را در تاریخ جهان ماندگار کرد.

اکنون که به گرامیداشت سی و ششمین بهار انقلاب نشسته ایم بیش و بیش از هر چیز نیازمند رجوع به اصول اساسی انقلاب اسلامی و بویژه قانون اساسی آن هستیم.

در شرایط فعلی اجرای بی کم وکاست شعارهای آغازین انقلاب که روح و عصاره آن شعارها و مطالبات در قانون اساسی دمیده شده است به مهمترین و اصلی ترین مطالبات ملی تبدیل شده اند. چرا که یادآوری دهه فجر۵۷ نه صرفاً یادمانی ازآن روزهای باشکوه و گرامیداشت تاریخی آن روزها بلکه بهترین فرصت و امکان برای بازخوانی و بازاندیشی ریشه ها و خواستگاه های انقلاب اسلامی است.

بازگشت به روح مردم سالاری انقلاب اسلامی و توجه به خواست و مطالبات بحق مردم، روح و بن مایه اصلی قانون اساسی است. روحی که می تواند مانع بسیاری ازکج روی ها و هدررفت منابع سرشارملی شود. درحقیقت صیانت ازشعارهای انقلاب دردهه۵۰ و۶۰ و توجه به مطالبات توده های مردم درانتخابات ۲۴ خرداد ماه ۹۲ ضرورتی انکارناپذیر است.

بنابراین حزب اسلامی کارضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره) از عموم ملت ایران دعوت می کند تا در۲۲ بهمن ۹۲ ضمن حضورگسترده در مراسم راهپیمایی، تجدید میثاقی دوباره با آرمان های مردمی انقلاب داشته باشند.

ازسوی دیگر به دست اندرکاران برگزاری مراسم ۲۲ بهمن نیزتوصیه اکید می کند تا ضمن ممانعت از بروز رفتارهای گروه های تندرو و افراطی زمینه برگزاری مراسمی وحدت آفرین و در شأن ملت ایران و ایام الله دهه فجر را فراهم نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز