خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان:

وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظف به بیمه مشترکان گاز و برق شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۹

وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظفند گزارش عملکرد این بند شامل منابع دریافتی، هزینه‌های پرداختی به شرکتهای بیمه و خسارتهای پرداختی به مشترکین اعم از شهری و روستایی را هر شش‌ماه یک‌بار به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور ارائه نمایند.

با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه‌های نفت و نیرو اجازه داده می‌شود هر دو ماه مبلغی را از هر واحد مسکونی اخذ و نسبت به بیمه خسارات مالی و جانی هزینه کنند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی عصر امروز - شنبه - مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور با بند «ج» تبصره ۱۵ این لایحه درباره بیمه خسارات مالی و جانی مشترکین شهری و روستایی گاز و برق موافقت کردند.

براساس بند «ج» تبصره ۱۵ این لایحه به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکتهای تابعه ذی‌ربط اجازه داده می‌شود هر دوماه بهترتیب مبلغ یک‌هزار ریال و تا پانصد ریال از هر واحد مسکونی أخذ و نسبت به بیمه خسارات مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت مشترکین شهری و روستایی گاز و برق از طریق شرکتهای بیمه با برگزاری مناقصه اقدام نمایند.

گفتنی است؛ وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظفند گزارش عملکرد این بند شامل منابع دریافتی، هزینه‌های پرداختی به شرکتهای بیمه و خسارتهای پرداختی به مشترکین اعم از شهری و روستایی را هر شش‌ماه یک‌بار به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور ارائه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز