خبرگزاری کار ایران

بیانیه‌ هیئات مذهبی کشور در آستانه ۲۲ بهمن:

نظام جمهوری اسلامی الگویی برای کشورهای اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۳

روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل‌الله» رژیم ستمشاهی دو هزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله‌دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله‌اکبر» از رگبار «مسلسل» قوی‌تر و نیرومندتر است.

شورای هیئات مذهبی کشور به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ بیانیه‌ای را صادر و در آن تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی در حال الگو شدن برای کشورهای اسلامی است.

به گزارش ایلنا، شورای هیئات مذهبی کشور بیانیه ای را به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که یادآوری یوم‌الله ۲۲ بهمن یعنی، یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است». یادآوری ۲۲ بهمن یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده‌ترین سلاح معنوی؛ یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل‌الله» رژیم ستمشاهی دو هزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله‌دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله‌اکبر» از رگبار «مسلسل» قوی‌تر و نیرومندتر است.

در بیانیه شورای هیئات مذهبی سراسر کشور خاطرنشان شده است: اینک در آستانه سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم تجربه گرانسنگ ملت ایران در طی سی و پنج سال گذشته، کارآمدی اسلام سیاسی - فقاهتی امام خمینی(ره) و ولایت مطلقه فقیه را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اثبات و توانایی نظام‌پردازی ناشی از پیوند دین و سیاست را در شریان زندگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایران نشان می‌دهد.

در این بیانیه آمده که ملت و نظام جمهوری اسلامی که در حال الگو شدن برای کشورهای اسلامی است ضمن دستیابی به قله‌های علم و تکنولوژی و پیشرفت همه‌جانبه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی، نظامی و سیاسی و برخورداری از بهترین مردم‌سالاری دینی و اقتدار ملی در حال تبدیل شدن به قدرت اول منطقه است.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: مردم بزرگوار ایران اسلامی در کوران ۳۵ سال مجاهدت، جنگ، تحریم و فشارهای دشمن آبدیده شد و راه مقابله با فتنه‌ها و بحران‌های منطقه‌ای و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را آموخت و تمام سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا برای براندازی و انحراف و توقف فرایند انقلاب اسلامی را بی‌اثر و نقش بر آب کرد.

در این بیانیه تاکید شده است: اکنون با توجه به اینکه دشمن زبون و زخم خورده انقلاب اسلامی شیطان بزرگ عجز و ناتوانی خودش را در خصوص جلوگیری از پیشرفت در زمینه فن‌آوری هسته‌ای نظام اسلامی اعلام کرده است لذا وظیفه همگان است که در دفاع از فرمایشات راهبردی و هوشمندانه مقام معظم رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه و گفتمان منافع ملی، به خصوص در جریان مذاکرات هسته‌ای با وحدت و انسجام داخلی بین آحاد مردم و مسئولان این مسیر را به سر منزل مقصود رهنمون سازیم.

در پایان این بیانیه ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امده است: شورای مرکزی هیئات مذهبی کشور در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه هیات مذهبی و افراد تاثیرگذار در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دعوت می‌کند ضمن حضور فعال در برنامه‌های بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر با طنین فریاد رسای الله اکبر در شب ۲۱ بهمن ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای زیدالعزه یک بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای ماندگار از بصیرت و هوشیاری انقلابی به یادگار بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز