خبرگزاری کار ایران

ابراهیم نکو با انتقاد از نمایندگان تندروی مجلس:

می‌خواهند دولت تازه متولد شده را در تابوت بگذارند و تشییع کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۲

نباید اصولگرایی را در فحش، ناسزا و لطمه به مخالفان خلاصه کنیم زیرا اصولگرایان واقعی انصاف را مراعات می‌کنند / به جای قفل زدن به درهای گشوده شده، نشست‌های دوستانه با دولتمردان داشته باشیم / بیشترین حملات را به دولت یازدهم شاهدیم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان اظهار کرد: نباید اصولگرایی را در فحش، ناسزا و لطمه به مخالفان خلاصه کنیم زیرا اصولگرایان واقعی انصاف را مراعات می‌کنند و در خصوص مذاکرات نیز انصاف بر این بود که همه حمایت می‌کردند.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تندرو‌ها می‌خواهند مذاکرات هسته‌ای را در نطفه خفه کنند، گفت: مذاکرات هسته‌ای نتایج بسیار مثبتی داشت و اگر تنها امتیازهای داده شده را بدون امتیازهای گرفته شده ببینیم بی‌انصافی است.

وی با اشاره به موضع گیری تندرو‌ها نسبت به سخنان رییس جمهور که از دانشگاهیان خواسته‌اند نظراتشان را در خصوص مسائل هسته‌ای آزادانه اعلام کنند ابراز کرد: در حالی که هنوز شیرینی دستاوردهای مذاکرات در کام مردم مانده است متأسفانه تندرو‌ها اخلاقیات را زیرپا گذاشته‌اند و می‌خواهند دولت تازه متولد شده را در تابوت بگذارند و تشییع کنند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس بر لزوم حمایت همه جانبه از دولت تاکید کرد و افزود: در شرایط فعلی به جای قفل زدن به درهای گشوده شده بیاییم نشست‌های دوستانه با دولتمردان داشته باشیم و راهکار‌ها و ایرادات را به شکل واقعی و بدور از منافع شخصی یا گروهی بگوییم.

نکو در خطاب به برخی نمایندگان مجلس گفت: آقای روحانی در چارچوبی حرکت می‌کنند که بیشتر گرایشات و گروه‌های تفکری منطقی در آنجای می‌گیرند اما تندرو‌ها نابودی خودشان را در ادامه یافتن اعتدال روحانی می‌دانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان نمی‌خواهند اعلام کنند راه‌شان از تندرو‌ها جداست؟ اظهار کرد: نباید اصولگرایی را در فحش، ناسزا و لطمه به مخالفان خلاصه کنیم زیرا اصولگرایان واقعی انصاف را مراعات می‌کنند و در خصوص مذاکرات نیز انصاف بر این بود که همه حمایت می‌کردند و به موقع انتقادهای خود را به شکل صحیح و منطقی و برای کمک به نظام و نه برای زنده نگاه داشتن دایره کوچک افراطی‌گری عنوان می‌کردند.

نکو با انتقاد از برخی نمایندگان گفت: از نزدیک ناسزاهای سیاسی و بدخلاقی‌های غیر عرف را در مجلس شورای اسلامی می‌بینم. این رفتار ناپسند برخی نمایندگان دولت را هرروز با یک مشکل و یک بحران مواجه می‌کند و اگر این روند ادامه پیدا کند شاهید خواهیم بود بیشترین حملات در طول تاریخ به دولت یازدهم انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز