خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

حاکمیت مردم بر سرنوشت خود از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۳

ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش و یافته‌های بومی خود، توانسته است مسیر رشد و پیشرفت را ادامه دهد و دشمنان را به این باور برساند که نمی‌توانند سد و مانع راه تعالی و توسعه ایران اسلامی باشند

وزیر دفاع حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ما در سایه نظام اسلامی به قله‌های رفیع و ارزشمند توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافته‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در جمع مدیران و کارکنان این سازمان در سخنانی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در تشریح ابعاد گوناگون انقلاب و برکات این حرکت عظیم مردمی به رهبری امام فرزانه، گفت: ستیزه جویی با ارزش‌های ملی و مردمی، مخدوش ساختن هویت دینی و وابستگی همه جانبه رژیم منحوس پهلوی به اجانب را می‌توان از جمله مصادیق بارز حکومت ستم شاهی پیش از انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: حکومت خودکامه و ضد مردمی پهلوی با تحقیر مردم همواره سعی بر شکستن صلابت ندای مظلومانه و آزادی‌خواهانه جامعه داشت؛ لیکن ملت ما به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس‌الله نفسه الزکیه این توفیق را یافت تا نسل کنونی و نسل‌های بعدی در فضایی روحانی زندگی کنند.

وزیر دفاع، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ما در سایه نظام اسلامی به قله‌های رفیع و ارزشمند توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافته‌اند.

سردار دهقان با اشاره به اینکه ملت ایران نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده و این ملت امروزه به‌عنوان الگویی شایسته برای جهانیان تبدیل گشته است، اظهار داشت: دشمنی و کینه‌توزی استکبار جهانی علیه نظام ما همواره با هدف نابودی و ایجاد خلل در پیمودن مسیر شکوفایی و رشد امت سلحشور ایران ادامه داشته است.

وی گفت: ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش و یافته‌های بومی خود، توانسته است مسیر رشد و پیشرفت را ادامه دهد و دشمنان را به این باور برساند که نمی‌توانند سد و مانع راه تعالی و توسعه ایران اسلامی باشند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه ایران اسلامی از خطوط بر حق نظام بر سر مسئله هسته‌ای عدول نخواهد کرد، گفت: ملت ما به هیچ عنوان از خواسته بحق خود در بهره‌مندی از دانش و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست نخواهد کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز