خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان مجلس؛

اماکن مازاد آموزش و پرورش به تربیت بدنی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۷

زمین های مازاد اداره آموزش و پرورش که بلااستفاده مانده است در اختیار اماکن تربیت بدنی قرار گیرد تا مجموعه های فرهنگی ورزشی در همان استان تأسیس شود.

نمایندگان مردم در مجلس با واگذاری اماکن آموزشی مازاد آموزش و پرورش در اختیار ادارات تربیت بدنی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور با الحاق متنی به بند " ن " تبصره۳ این لایحه موافقت کردند.

براساس متن الحاق شده اماکن آموزشی مازاد آموزش و پرورش می توانند در اختیار ادارات تربیت بدنی قرار گیرند.

همچنین در متن الحاقی به بند " ن " تبصره ۳ آمده است در بند(ن) تبصره(۳) متن زیر اضافه می‌شود ادارات آموزش و پرورش مجازند اماکن آموزشی مازاد خود در روستاها را با درخواست فرمانداران طی صورتجلسه‌ای برای کاربری ورزشی و فرهنگی در اختیار ادارات تربیت‌بدنی قرار دهند.

براین اساس نمایندگان با ۱۰۹ رأی موافق، ۴۱ مخالف و ۶ ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در مجلس با این پیشنهاد موافقت کردند.

در همین راستا علیرضا دهقانی عضو هیأت رئیسه مجلس و عضو کمیسیون قضایی حقوقی که به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح سخن می گفت، افزود: با این پیشنهاد در صدد هستیم تا زمین های مازاد اداره آموزش و پرورش که بلااستفاده مانده است در اختیار اماکن تربیت بدنی قرار گیرد تا مجموعه های فرهنگی، ورزشی در همان استان تأسیس شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز