خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه كارگر تهران:

توزیع كالابرگ كالاهای اساسی مانع سقوط كارگران بیكار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶

در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی یکی از ابزارهای کنترل، می‌تواند توزیع ارزاق كوپنی باشد. به این ترتیب كارگرانی كه شغل خود را از دست داده‌اند و همچنین كارگران شاغلی كه با كاهش ارزش پول ملی قدرت خریدشان كاهش یافته است می‌توانند حداقل نیازهای زندگی‌شان را تامین كنند.

دبیر خانه كارگر تهران معتقد است با وجود بحران اقتصادی و به تبع بیكاری كارگران، توزیع کالا برگ (كوپن) كالاهای اساسی، دسترسی عامه مردم به ویژه قشر آسیب پذیر را به حداقل نیازهای اساسی خود تضمین می‌کند و مانع سقوط آنان می‌شود.

اسماعیل حق پرستی با بیان مطلب فوق به ایلنا گفت: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی یکی از ابزارهای کنترل،  می‌تواند توزیع ارزاق كوپنی باشد. به این ترتیب كارگرانی كه شغل خود را از دست داده‌اند و همچنین كارگران شاغلی كه با كاهش ارزش پول ملی قدرت خریدشان كاهش یافته است می‌توانند حداقل نیازهای زندگی‌شان را تامین كنند.

این فعال كارگری یادآور شد: اگر هدف و شعار مسئولان توجه به قشر آسیب پذیر در شرایط سخت اقتصادی است، نباید نسبت به قیمت روزافزون كالاهای مصرفی بی‌تفاوت باشند و از تمام امكانات موجود جهت جلوگیری از آسیب بیشتر كارگران شاغل و بیكار استفاده كنند.

دبیر خانه کارگر تهران با اشاره به توقف توزیع بن‌های غیر نقدی به کارگران طی سالهای گذشته اظهار داشت: توزیع بن های غیر نقدی کالا در بین کارگران تا حدی مشکلات ارزاق خانوار آنان را رفع می‌کرد که متاسفانه این بخش نیز به دست دلالان اقتصادی سپرده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز