خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

ایرانیان ملتی متجاوز نیستند، اما متجاوزان را به شدت تنبیه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۵

امروز دشمن در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و علمی به مقابله با ایران پرداخته است. / ملت ایران به رغم تمام محدودیت‌ها، توانسته در تمام زمینه‌ها موفق و سربلند باشد و فعالیت‌های هسته‌ای ایران تحت نظارت آژانس و NPT است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیورهای مسلح گفت: با تکیه بر ظرفیت‌های خودی و بومی می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری در حوزه‌های دانشی دست یابیم و راه اندازی طرح طوبی(شبکه بومی ارتباطی تترا) نشانگر اراده و عزم نیروی انتظامی و شناخت دقیق از یک نیاز است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان امروز در مراسم رونمایی از شبکه دیجیتال بومی تحت استاندارد جهانی تترا که با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: امروز با رونمایی از شبکه بومی تترا شاهد شکوفایی بخشی از توانمندی‌های علمی کشور در نیروی انتظامی هستیم.

دهقان با بیان اینکه این شبکه بسیار امن بوده و به دلیل امنیت پایدار، امکان ایجاد اختلال وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر این سیستم می‌تواند اطلاعات را به صورت صوت، تصویر و دیتا منتقل کند و برای کاربران امکانات بسیار زیادی فراهم می‌کند.

وزیر دفاع در ادامه سخنان خود نیروی انتظامی را سازمانی پویا و زنده دانست و در مورد برنامه وزارت دفاع برای حمایت از ناجا در پایش مرز، ‌ گفت: وزارت دفاع وظیفه تامین تجهیزات و ابزار کلیه نیروهای مسلح را دارد و در بحثپایش مرز نیز ارائه سیستم‌های اپتیکی و رادار را در دستور کار قرار داده و می‌دهد.

دهقان با اشاره به زیرساخت‌ها و قابلیت‌های علمی کشور در عرصه‌های مختلف، گفت: این زیرساخت‌ها در حدی است که ملت ما می‌تواند این امید را داشته باشد تا با به کارگیری امکانات، نیازهای خود را تامین کند.

سردار دهقان در ادامه پیروزی انقلاب را مبارزه‌ای برای خواسته‌های مردم دانست و افزود: امروز کمتر نظام سیاسی وجود دارد که کاملا به آرای مردم متکی باشد.
وی ادامه داد: در ۳۵ سال عمر انقلاب شکوه‌مند اسلامی، مسیر ملت رو به رشد و تعالی است و این امر به دلیل اتکاء به نظام ولایی است.

سردار دهقان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و اندیشه امام خمینی(ره)، نظام سلطه را در تمام ابعاد به چالش کشانده گفت: امروز دشمن در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی به مقابله با ایران پرداخته است.

دهقان در پاسخ به سؤالی مبنی بر تهدیدات اخیر آمریکا، افزود: آمریکا یک بار گزینه‌های خود را روی میز گذاشته و تمام تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را به کار گرفته‌اند تا اراده مردم را در هم بشکند اما در آخر پیروز نهایی، ملت ما هستند.

وی با طرح این سؤال که باید دید چرا آمریکا از دست ملت ما عصبانی است، گفت: پاسخ این است که ملت ایران به رغم تمام محدودیت‌ها، توانسته در تمام زمینه‌ها موفق و سربلند باشد و فعالیت‌های هسته‌ای ایران تحت نظارت آژانس و NPT است.

دهقان با بیان این‌که نیروهای مسلح آمادگی کاملی در برابر پاسخگویی به جسارت گستاخانه آمریکا یا طفل صغیرش اسرائیل دارد، افزود: با این حال به آن‌ها نصیحت می‌کنیم که به عزم و اراده ایرانیان احترام بگذارند، چرا که ایرانیان ملتی متجاوز نیستند، اما متجاوزان را به شدت تنبیه می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز