خبرگزاری کار ایران

شمحانی در دیدار معاون دبیر شورای‌عالی امنیت ملی روسیه:

نباید اجازه داد تلاش‌های برخی کشورها برای اختلال در روابط ایران و روسیه تاثیر بگذارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۵

شمخانی: نباید اجازه داد تلاش‌های برخی کشورها برای اختلال در روابط ایران و روسیه بر این مناسبات تاثیر گذارد. / لوکیانف: امیدوارم دیدار رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه از ایران در آینده نزدیک صورت پذیرد.

لوکیانف، معاون دبیر شورای‌عالی امنیت ملی روسیه که به دعوت همتای ایرانی خود به ایران سفر کرده است صبح امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، علی شمخانی در این دیدار با اشاره به زمینه‌های گسترده همکاری میان ایران و روسیه بر آمادگی تهران برای افزایش و تقویت مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف براساس منافع مشترک تاکید کرد.

وی با بیان این که مناسبات تهران - مسکو بر ضد منافع طرف ثالثی تعریف نشده است، اظهار کرد: نباید اجازه داد تلاش‌های برخی کشورها برای اختلال در روابط ایران و روسیه بر این مناسبات تاثیر گذارد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تحسین مقاومت روسیه در مقابل زیاده‌خواهی‌های حامیان گروه‌های تروریستی در سوریه، همکاری‌های امنیتی دو کشور را زمینه‌ساز تقویت سایر مناسبات از جمله در حوزه‌های اقتصادی دانست.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه نیز با ابراز خرسندی از روند پیشرفت‌های ایران بر عزم مسکو برای تقویت همکاری‌های راهبردی با جمهوری اسلامی ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد دیدار رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه از ایران در آینده نزدیک صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز