خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در پیشنهاد حذف تبصره‌های الحاقی بودجه؛

بار مالی بودجه بدون هیچ پشتوانه‌ای افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۵

ابوترابی‌فرد در پاسخ به قاضی‌پور گفت: اگر نظرات بر حذف یکجای تمام تبصره‌های الحاقی است اگر تصویب شود عملا حق دفاع از تک تک تبصره‌ها را از نمایندگان می‌گیرید.

در ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور نادر قاضی‌پور پیشنهاد حذف تبصره‌های الحاقی نمایندگان به لایحه بودجه را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده مردم ارومیه در توضیح پیشنهاد خود گفت: در تبصره‌های الحاقی موادی وجوددارد که بار مالی بودجه را بدون هیچ پشتوانه‌ای بالا می‌برد و اگر این تبصره‌های الحاقی مصوب شود مردم، کارگران، کشاورزان وهمه اقشار ضعیف جامعه آسیب می‌بینند.

وی با انتقاد از ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت ابراز کرد: زمانی که نوبت ما می‌شود شما به آقای مصباحی مقدم اجازه اظهار نظر می‌دهید که این یک حق کشی در حق نمایندگان شهرستانی است.

ابوترابی فرد در پاسخ به قاضی‌پور گفت: اگر نظرات بر حذف یکجای تمام تبصره‌های الحاقی است اگر تصویب شود عملا حق دفاع از تک تک تبصره‌ها را از نمایندگان می‌گیرید.

قاضی‌پور در ادامه پیشنهاد خود اظهار کرد: آقای رئیس برداشت حضرت عالی از قانون درست نیست، و نمایندگان می‌توانند از تبصره‌ها دفاع کنند.

نماینده مردم ارومیه در خصوص تبصره الحاقی ۱ که در آن به ازای هر کیلو‌گرم واردات انواع کود شیمیایی به کشور مبلغ ۲۰ ریال از وارد کنندگان دریافت می‌شود، اظهار کرد: اینکه پول از مردم، می‌گیرید درکجا خرج می‌شود، ما به مجلس نیامده‌ایم که هر روز فشار را بر مردم زیاد کنیم این کار صحیح نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز