خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد‎؛

توضیحات محسنی اژه‌ای در مورد شرایط مهدی کروبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۶

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که چندی پیش مهدی کروبی به منزل منتقل شد و آیا این تغییر به معنی رفع حصر است، گفت: این تغییر به منزله رفع حصر نیست.

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در مورد انتقال مهدی کروبی به منزل خود داد.

به گزارش خبرنگارایلنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود با رسانه‌ها، در پاسخ به این سوال که چندی پیش مهدی کروبی به منزل منتقل شد و آیا این تغییر به معنی رفع حصر است، گفت: این تغییر به منزله رفع حصر نیست.

دادستان کل کشور با بیان اینکه درسال ۸۸ یک فتنه عظیمی رخ داد، ابراز داشت: در آن ظلم عظیم که علیه مردم و نظام بود اموال عمومی و اموال مردم تخریب شدند و عده‌ای کشته شدند آب به آسیاب دشمن ریخته شد و موجب شادی دشمنان شد و دشمن نیز از آن‌ها حمایت کرد و مسببان آن نیز باید تاوان آن ظلم را پس بدهند.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: مردم با توجه به درخواست‌هایی که دارند و تومارهایی که امضا می‌کنند انتظار برخورد با این افراد را داشته و نظام نیز تاکنون رأفت بسیاری به خرج داده و هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه تغییر منزل به معنای تغییر سیاست نیست، تأکید کرد: البته هر‌کسی که مرتکب جرم شده باشد و توبه کند و در صدد جبران برآید، برخورد با او متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: توبه یکی از نعمات پروردگار است و هر کسی موفق به توبه نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز