خبرگزاری کار ایران

قاسم جعفری در تذکر آیین نامه‌ای؛

آیا محل تامین مالی سبد کالا ‎‎؛ مصوبه مجلس دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۷

مجلس باید به امور کشور و مسئله مهمی که ۷۵ میلیون نفر را به خود مشغول کرده است، رسیدگی کند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان و جاجرم در مجلس با بیان اینکه آیا نحوه توزیع این سبدها موجب گرایش به عدالت شده یا تبعیض را تشدید کرده است، گفت: منابع سبد کالا از سه ردیف متفرقه که در اختیار رئیس جمهور و خزانه است بدون مصوبه مجلس تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم جعفری در نشست علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور در اخطاری به استناد اصل ۳ قانون اساسی و تذکری به استناده ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس، گفت: ‌ اصل یادشده رفع هرگونه تبعیض را مورد نظر دارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در انجام تمام کارها جهت گیری ما باید عدالت باشد، افزود: ضمن اینکه از دولت برای ارائه سبد کالا تشکر می‌کنیم اما سوال من از دولت این است که آیا نحوه توزیع این سبدها موجب گرایش به عدالت شده یا تبعیض را تشدید کرده است؟

وی ادامه داد: درباره منابع سبد کالا سؤال کردم که اعلام کردند این منابع از سه ردیف متفرقه در اختیار رئیس جمهور و خزانه تأمین شده است؛ آیا تأمین این منابع مصوبه مجلس را دارد.

جعفری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس باید زنده و سالم باشد؛ در حالی که بخشی از استان های کشور در میان برف دست و پنجه نرم می کنند، صف های طولانی موجب مضحکه دشمنان شده است و باید در این راستا یک تدبیر جدی صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: مجلس باید به امور کشور و مسئله مهمی که ۷۵ میلیون نفر را به خود مشغول کرده است، رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز