خبرگزاری کار ایران

به همت متخصصان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش؛

سامانه موشکی «هاگ» بهینه‌سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۷۹

از دیگر اقدامات ارزشمندی که برای این سامانه انجام شده است ارتقای رادار تعقیب است که قابلیت تعقیب و هدفگیری را تا ۴۰ درصد افزایش داده است، این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و با ضریب اطمینان بالا قادر به انجام عملیات است.

سامانه موشکی «هاگ» توسط متخصصان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش بهینه‌سازی شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی با اشاره به ارتقا و بهینه سازی این سامانه موشکی گفت: به همت متخصصان جوان قرارگاه پدافند هوایی سامانه موشکی هاگ در بخش‌های مختلف بهینه سازی و ارتقا یافت و در بخش رادار ارتفاع متوسط این سامانه، برد رادار به صورت مؤثر افزایش دوبرابری دارد و رادار ارتقاء یافته این سلاح قابل رقابت با رادارهای مدرن و به روز دنیا است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه اظهار داشت: در بخش راداری ارتفاع پست نیز برد این رادار به دو برابر برد قبلی رسیده است و هر دوبخش ارتفاع متوسط و پست توانایی منحصر به فرد جنگ الکترونیک به سامانه موشکی هاگ اضافه شده است که در گذشته در این سامانه وجود نداشته است.

وی در ادامه افزود: از دیگر اقدامات ارزشمندی که برای این سامانه انجام شده است ارتقای رادار تعقیب است که قابلیت تعقیب و هدفگیری را تا ۴۰ درصد افزایش داده است، این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و با ضریب اطمینان بالا قادر به انجام عملیات است.

امیر اسماعیلی در پایان گفت: بهینه سازی المانهای سرد، گهداری آسان در اجزاء پرمصرف، ارتقاء و بهینه سازی سامانه کنترل آتش، ارتقاء کلیه نمایشگر‌ها و نشان گر‌ها متناسب با افزایش برد رادار و بهره گیری از تسترهای بومی از دیگر اقداماتی است که برای بهینه سازی این سلاح انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز