خبرگزاری کار ایران

باهنر در تذکر به کوچک‌زاده:

مگر مملکت صاحب ندارد که شما اینگونه صحبت می‌کنید؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۸

نحوه استفاده از کلمات را رعایت کنید زیرا نمی‌شود هر گونه که دلتان می‌خواهد صحبت کنید چند روز پیش نیز در رابطه با سیاست خارجی گفتید عزت ملی را فروختند این چه حرفی است که شما می‌زنید.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تذکر به کوچک‌زاده مبنی بر اینکه نحوه استفاده از کلمات را رعایت کنید، تاکید کرد: مگر می‌شود عزت ملی ایران را فروخت، کسی غلط می کند این کار را بکند. مگر مملکت صاحب ندارد که شما این طور صحبت می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا باهنر رئیس جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات کوچک‌زاده گفت: من همه سخنان شما را تحمل کرده‌ام تا اینکه به نماینده دیگری افترا زدید و ایشان می‌تواند با استفاده از ماده ۷۹ آیین‌نامه از خود دفاع کند.

وی افزود: البته بخشی از سخنان آقای کوچک‌زاده درست بود زیرا نمی‌شود به یک میلیون نفر نورچشمی گفت و ای کاش همه ۷۵ میلیون نفر نورچشمی باشند.

باهنر خطاب به دولت ابراز کرد: در خصوص نحوه و شکل توزیع سبد کالا نگرانی‌های زیادی وجود دارد و فکر می‌کنم این کار را می‌شد بهتر انجام شود‏، ولی سعی می‌کنیم در این خصوص در جلسه‌ای با دولت صحبت کنیم.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در تذکری به کوچک زاده اظهار کرد: نحوه استفاده از کلمات را رعایت کنید زیرا نمی‌شود هر گونه که دلتان می‌خواهد صحبت کنید چند روز پیش نیز در رابطه با سیاست خارجی گفتید عزت ملی را فروختند این چه حرفی است که شما می‌زنید.

وی ادامه داد: مگر می‌شود عزت ملی ایران را فروخت، کسی غلط می‌کند این کار را بکند. مگر مملکت صاحب ندارد که شما این طور صحبت می کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز