خبرگزاری کار ایران

محجوب ضمن ارائه پیشنهادی عنوان کرد:

اموال عمومی را به سادگی واگذار نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۸

قرار داد واگذاری زمین در همه جای دنیا حداکثر سی سال است و از طرف دیگر در این قانون گذاری ابهام وجود دارد، چرا که این واگذاری ممکن است برای ساخت یک اتوبان باشد، آیا شما می‌خواهید ۵۰سال زمین را واگذار کنید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اموال عمومی و انفال را به این سادگی و به شکلی که مشخص نیست آن هم به مدت ۵۰ سال واگذار کرد از نمایندگان خواست که به حدف این مورد رای دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور و در جریان بررسی بند «ج» تبصره ۸ که بر اساس آن زمین مورد نیاز طرح با رعایت قوانین و مقررات مربوط توسط دستگاه اجرایی تامین و به مدت حداکثر ۵۰سال حسب نوع بهره برداری از طرح در اختیار شرکت پروژه قرار می‌گیرد، پیشنهاد حذف مدت حداکثر ۵۰سال را در صحن علنی مجلس مطرح کرد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه فقط در عهدنامه روی‌تر است که مجوز ۵۰ ساله را برای واگذاری گرفته است، گفت: قرار داد واگذاری زمین در همه جای دنیا حداکثر سی سال است و از طرف دیگر در این قانون گذاری ابهام وجود دارد، چرا که این واگذاری ممکن است برای ساخت یک اتوبان باشد، آیا شما می‌خواهید ۵۰سال زمین را واگذار کنید.

وی در پایان با بیان اینکه نباید اموال عمومی و انفال را به این سادگی و به شکلی که مشخص نیست آن هم به مدت ۵۰ سال واگذار کرد از نمایندگان خواست که به حدف این مورد رای دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز