خبرگزاری کار ایران

کوچک‌زاده در تذکری مدعی شد‎؛

مجلس در جریان تصمیمات دولت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۹۰

من از آقای مصباحی مقدم رئیس کمسیون تلفیق پرسدم که معیار تعیین سبد کالایی و توزیع آن چیست؟ که ایشان در پاسخ گفتند که هیچ اطلاعی ندارند، چنان که کمیسیون اقتصادی هم پاسخی مشابه به این سوال دادند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ مجلس نه در جریان تدبیرهای خارجی دولت است و نه در جریان ندبیرهای داخلی آن.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی کوچک‌زاده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور در تذکری با استناد به ماده ۲۴بند ۱۱آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: همه این تلاشهایی که همکارانمان در راستای بررسی و تصویب بودجه صورت می‌دهند، اگر از طرف دستگاههای اجرایی مورد توجه قرار نگیرند هم توهین به ملت است هم توهین به مجلس.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: من از آقای مصباحی مقدم رئیس کمسیون تلفیق پرسدم که معیار تعیین سبد کالایی و توزیع آن چیست؟ که ایشان در پاسخ گفتند که هیچ اطلاعی ندارند، چنان که کمیسیون اقتصادی هم پاسخی مشابه به این سوال دادند.

وی با بیان این که هرچه می‌خواهند می کنند و معاون آنها دست آخر مجلس مظلوم را مقصر جلوه می‌دهد، گفت‌: ‌ من یک کلمه به مردم ایران می‌گویم که ما نه در جریان تدبیرهای داخلی این دولت هستیم و نه در جریان تدبیرهای خارجی نه در جریان تصویب سبد کالایی و نه در جریان توزیع آن بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز