خبرگزاری کار ایران

روحانی در جلسه هیات دولت:

دولت در اجرای نظرات دلسوزانه مراجع تقلید مصمم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۳

مراجع تقلید شخصیت های بلند مرتبه، دارای موقعیت معنوی ونفوذ اجتماعی هستندوعلاوه برراهنمایی ها، توجه و دعای آنان نیز برای دولت بسیار مهم است / امیدواریم رابطه صمیمی دولت با مراجع تقلید و علما، روز به روز بیشتر و صمیمانه تر شود.

ایلنا: جلسه هیات دولت عصر دیروز(یکشنبه) به ریاست دکتر روحانی برگزار شد و اعضای دولت در خصوص مهم ترین مسائل و مباحثروز کشور به بحثو تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این جلسه، پس از ارائه گزارش دکتر اسحاق جهانگیری از دیدار با مراجع عظام تقلید در قم، از طرف خود و دولت از حمایت های جدی مراجع بزرگوار از دولت تشکر و سپاسگذاری کرد و اظهار داشت: نسبت به پیگیری و اجرای نظرات دلسوزانه آن بزرگواران مصمم هستیم.

رییس جمهوری افزود: مراجع تقلید شخصیت های بلند مرتبه، دارای موقعیت معنوی و نفوذ اجتماعی هستند و علاوه بر راهنمایی ها، توجه و دعای آنان نیز برای دولت بسیار مهم است.

روحانی ضمن مغتنم دانستن ارتباط نزدیک دولت و مراجع و حوزه های علمیه، اظهار امیدواری کرد که این رابطه صمیمی روز به روز بیشتر و صمیمانه تر شود.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش مربوط به هدفمندسازی یارانه ها، برخی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی مطرح و تصویب شد.

اصلاح اساسنامه صندوق توسعه دریایی و تصویب آیین نامه اجرایی قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی از دیگر مصوبات جلسه امروز هیات دولت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز