خبرگزاری کار ایران

حواشی جلسه علنی شیفت شب مجلس؛

خریداران اوراق مشارکت سال گذشته را باید به موزه تحویل داد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۴

باهنر در پایان جلسه علنی امشب با اشاره به بارندگی شدید برف در استان های شمالی گفت: مجمع نمایندگان گیلان و مازندران در نامه ای خواستار امداد رسانی هرچه سریع تر به مردم شهرهای شمالی کشور هستند و از وزیر کشور و سایر نهادها درخواست رسیدگی دارند.

جلسه نوبت شب مجلس شورای اسلامی با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چند حواشی مربوط به این جلسه بهارستان در ادامه می آید:

** هادی قوامی نماینده اسفراین، کسانی را که امسال اوراق مشارکت را خریده بودن را دارای مغز معیوب خواند و گفت: از ۸۰۰۰ هزار میلیاردی که اوارق مشارکت عرضه شد تنها ۵۰ میلیون تومان آن بفروش رسید که باید این عده از خریداران را در موزه بگذاریم!

** قوامی در دفاع از اینکه کسی دیگر اوراق مشارکت نمی خرد، فریاد میزد تورم ۴۰ درصد است و این درحالی است که دولت می خواهد اوراق ۲۵ درصد بفروشد که در این زمان لاریجانی به قوامی گفت شما خودتان را اذیت نکنید! آقای عثمانی پیشنهاد خود را پس گرفت.

**لاریجانی چندین بار به نمایندگان گفت که این ۱۵۰۰۰ میلیاردی که برای فروش اوراق مشارکت در بودجه در نظر گرفته شده است کافی است و درخواست افزایش آن را ندهید که بازهم نمایندگان پیشنهاد افزایش می دادند که لاریجانی گفت: فکر نمی کنم آخر این مسئله به جایی برسد!!

**محمد کرد بچه که مشاور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور است حضور فعالی در مجلس داشت و با نمایندگان مجلس و نماینده دولت صحبت و مذاکره می کرد.

** علی لاریجانی پس از یک ساعت از گذشت جلسه ی علنی امشب از صحن خارج شد و ریاست جلسه را به محمدرضا باهنر سپرد.

**قوامی اخطاری با استناد با اصل ۴۳ قانون اساسی مطرح کرد که باهنر به وی گفت: پیش از قرائت اخطارتان توصیه میکنم که خودتان را ناراحت نکنید که وی گفت: چشم آروم اخطار میدم! پس از خاتمه یافتن قرائت اخطار باهنر به وی گفت اصلا اخطارتان هیچ ربطی به قانون اساسی نداشت و درواقع اصلا اخطار نبود!!

** باهنر زمان کمی را برای رای گیری نمایندگان اختصاص می داد که در توضیح این کارش گفت: شبها جلسات خیلی منطم برگزار می شود و نمایندگان به سرعت رای میدهند.

**قاضی پور بارها درخواست اعلام تذکر داشت که هیات رییسه به وی اجازه نداد.

** باهنر در پایان جلسه علنی امشب با اشاره به بارندگی شدید برف در استان های شمالی گفت: مجمع نمایندگان گیلان و مازندران در نامه ای خواستار امداد رسانی هرچه سریع تر به مردم شهرهای شمالی کشور هستند و از وزیر کشور و سایر نهادها درخواست رسیدگی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز