خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

بگذارید دولت‌های بعدی با حساب و کتاب دقیق کشور را اداره کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۸۹

روستاییان مدام با ما تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند که به شهرها سبد کالا می‌دهند اما به روستاییان سبد کالا نمی‌دهند.

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: نماینده دولت باید توضیح دهد که در سال‌های گذشته چند هزار اوراق مشارکت توزیع شده و هنوز پرداخت نشده است. بگذارید نسل‌های بعدی ما را نفرین نکنند و دولت‌های بعدی با حساب و کتاب دقیق کشور را اداره کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور در نشست علنی بعدازظهر مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور عدم پرداخت سبد کالا به روستاییان را مبنای تذکر خود قرار داد و گفت: روستاییان مدام با ما تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند که به شهرها سبد کالا می‌دهند اما به روستاییان سبد کالا نمی‌دهند.

نماینده مردم ارومیه خطاب به محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نحوه پرداخت سبد کالای روستاییان چگونه است؟ آیا لیست سهام عدالت داخل جیب مدیران کل است؟

وی در ادامه پیشنهاد حذف بند " الف " تبصره ۶ را مطرح کرد، که براساس این بند به شرکت‌های وابسته و تابعه وزارتخانه‌های نیرو، نفت، راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، و جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود با رعایت قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت مصوب ۳۰/۰۶ / ۱۳۷۶ تا سقف یک ۱۵۰ هزار میلیارد ریال برای اعطای طرح‌های انتفاعی و همچنین مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته اوراق مشارکت ریالی و یا صکوک و با رعایت ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۲۷/۱۱ / ۱۳۸۰با تضمین خود در خصوص اصل و سود منتشر نمایند.

قاضی پور ضمن مخالفت با بند مذکور اظهار داشت: آیا می خواهید کشور را با قرض اداره کنید و نسل های بعدی را وادار کنید که شب و روز تلاش کنند که فقط بدهی‌های ما را پرداخت کنند؟

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه نماینده دولت باید توضیح دهد که در سال‌های گذشته چند هزار اوراق مشارکت توزیع شده و هنوز پرداخت نشده است، عنوان کرد: بگذارید نسل‌های بعدی ما را نفرین نکنند و دولت‌های بعدی با حساب و کتاب دقیق کشور را اداره کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز