خبرگزاری کار ایران

علی‌پور در تذکر به هیات رئیسه مجلس مطرح کرد‎؛

انتقاد از اختلال در رای گیری نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۶

۱۵۶ نماینده به این بند رأی داده اند و فقط یک رأی کم بود که با توجه به اینکه ۵ نفر فقط در اطراف خودمان با اختلال دستگاه رأی‌گیری مواجه بودند نتوانستند رأی دهند شما باید این مسئله را در رأی گیری لحاظ می کردید.

نماینده مردم قائمشهر در تذکری از اختلال در رای گیری نمایندگان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال علی‌پور درنشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور در تذکری با استناد به ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس با بیان اینکه ما از صندوق توسعه ملی برای تولیدات بخش کشاورزی استفاده می‌کنیم، گفت: در رأی‌گیری قبلی نسبت به افزایش سهم بخش کشاورزی از صندوق توسعه ملی چند نماینده بیش از دوبار اعلام کردند که دستگاه رأی گیری مجلس خراب شده است.

نماینده مردم قائمشهر در ادامه افزود: ۱۵۶ نماینده به این بند رأی داده اند و فقط یک رأی کم بود که با توجه به اینکه ۵ نفر فقط در اطراف خودمان با اختلال دستگاه رأی‌گیری مواجه بودند نتوانستند رأی دهند شما باید این مسئله را در رأی گیری لحاظ می کردید.

وی در تذکری دیگر با اشاره به استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با اینکه چرا درسبد کالا از برنج خارجی استفاده شده است، گفت: شب گذشته بار دیگر باز به مردم اعلام کردند که به فروشگاه‌ها مراجعه کنند و برای گرفتن سبد کالا صف بکشند که برنج خارجی توزیع شود.

در ادامه ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر اول علی‌پور عنوان کرد: اخطار شما وارد نیست، زیرا نمی توان بر حدسیات حکم صادر کرد و طبق آیین نامه باید دو سوم آراء موافق آن بند باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز