خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

در بحثاشتغال اولویت با بحثمعادن و صنایع وکشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۹۶

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه دلال بازی و پیمانکاری و وارد کردن کالاهای لوکس هم در نظر گرفته خواهد شد یانه گفت: در بحثاشتغال اولویت با بحثمعادن و صنایع وکشاورزی است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحثاشتغال اولویت با بحثمعادن و صنایع وکشاورزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور طی سخنانی اظهار داشت: ما در تبصره ۵ بند الف که براساس آن به صندوق توسعه ملی اجازه داده می‌شود تا متناسب با پذیرش و تصویب طرح‌ها در ارکان اعتباری بانکهای عامل، منابع ریالی مانده اعتبارات و وصولی‌های موضوع بندهای(۱-۵)(۲۵) قوانین بودجه سالهای ۹۱ و ۹۲ کل کشور در بانکهای خصوصی و دولتی سپرده گذاری نماید تا برای پرداخت تسهیلات ریالی به طرحهایی که دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی هستند و نیز اهلیت متقاضیان آن‌ها به تایید بانکهای عامل رسیده است، اختصاص یابد. عبارت «صنعتی ومعدنی و کشاورزی» بعد از عبارت «به طرحهایی که» اضافه شود.

نماینده مردم ارومیه در ادامه با بیان اینکه دلال بازی و پیمانکاری و وارد کردن کالاهای لوکس هم در نظر گرفته خواهد شد یانه گفت: در بحثاشتغال اولویت با بحثمعادن و صنایع وکشاورزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز