خبرگزاری کار ایران

نماینده بوکان در مخالفت با حذف بانک‌های خصوصی از تبصره ۵:

به محض ورود بخش خصوصی در اقتصاد تبعیض‌ها آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۷

صندوق توسعه ملی مطابق اساسنامه‌اش هر جا که اقدام به سرمایه گذاری می‌کند صلاح و سود صندوق را رعایت می‌کند و در واقع بدون سود اجازه سرمایه‌گذاری چه در بخش دولتی و چه دربخش خصوصی را ندارد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با حذف بانکهای خصوصی در تبصره ۵ صندوق توسعه ملی گفت: ما همیشه می‌گوییم بخش خصوصی وارد اقتصاد شود، اما به محض اینکه وارد اقتصاد می‌شود تبعیض‌ها آغاز می‌شود و این با حمایت از بخش خصوصی مغایرت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قسیم عثمانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور در مخالفت با حذف بانکهای خصوصی در تبصره ۵ صندوق توسعه ملی طی سخنانی اظهار داشت: صندوق توسعه ملی مطابق اساسنامه‌اش هر جا که اقدام به سرمایه گذاری می‌کند صلاح و سود صندوق را رعایت می‌کند و در واقع بدون سود اجازه سرمایه‌گذاری چه در بخش دولتی و چه دربخش خصوصی را ندارد.

نماینده مردم بوکان با بیان اینکه بخش خصوصی همواره در بازپرداخت صندوق موفق‌تر عمل می‌کند، افزود: ما همیشه می‌گوییم بخش خصوصی و ارد اقتصاد شود، اما به محض اینکه وارد اقتصاد می‌شود تبعیض‌ها آغاز می‌شود و این با حمایت از بخش خصوصی مغایرت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز