خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی مجلس مطرح شد‎؛

تذکر حسینی درباره اثرات مخرب خشکی تالاب هامون

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۶

در منطقه سیستان وضعیت هوا ۱۲ برابر بیش از حد خطر است و شعاع دید نهایتا دو‌ متر است / از رئیس جمهور می‌خواهیم که به فکر مردم مظلوم سیستان باشند که در بد‌ترین شرایط زیست محیطی به سر می‌برد.

نماینده زابل نسبت به وضعیت ناهنجار هوای استان سیستان و بلوچستان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سید باقرحسینی در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس نوبت بعدازظهر امروز مجلس شورا اسلامی اظهار داشت: تذکر من مربوط به اصل ۵۰ قانون اساسی است که براساس آن در جمهوری اسلامی حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود و فعالیت‌های اقتصادی که مضر به حال محیط زیست است ممنوع شده است.

وی افزود: در منطقه سیستان وضعیت هوا ۱۲ برابر بیش از حد خطر است و شعاع دید نهایتا دو‌ متر است.

سیدباقرحسینی ادامه داد: استدعای من این است که با توجه به اثرات مخرب خشکی تالاب هامون به مسئله محیط زیست توجه بیشتری شود. از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم همانقدر که به دریاچه ارومیه اهمیت می‌دهند که البته اهمیت هم دارد تالاب هامون و خشک شدن آن را نیز مهم تلقی کنند.

نماینده زابل در پایان گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم که به فکر مردم مظلوم سیستان باشند که در بد‌ترین شرایط زیست محیطی به سر می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز