خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش:

امام(ره) به ایران عزت و اقتدار بخشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۰۲

امروز ولایت فقیه در یک کلام برای ما افضل‌الامر است و باید سپاسگزار خداوند باشیم که نعمت ولایت فقیه را به ما ارزانی داشته است.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش، تاکید کرد که حضرت امام(ره) به ایران عزت، شرف، عظمت و اقتدار بخشید.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرثحیدری طی سخنانی در مراسم صبحگاه عمومی که به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی در ستاد نیروی زمینی برگزار شد، عزت، شرف، اقتدار و عظمتی را که امروز ایران اسلامی دارد را مرهون مجاهدت، تلاش و نستوهی معمار کبیر انقلاب و آن عزیز سفر کرده دانست.

وی تصریح کرد: حضرت امام(ره) ملت ایران را از یوغ طاغوت رهایی بخشد و این کار را به اذن الله و توکل بر خدا و امید به پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی به سلامت انجام داد، امام بزرگوار ما کاری پیامبرگونه انجام داد. پیامبر بزرگ اسلام بت‌های طاغوت را شکست، گردنبند اسارت را از گردن امت خداجوی زمان خود برداشت به آن‌ها عزت داد، حضرت امام(ره) بت چندین ساله طاغوت را که حاکم بر این کشور بود، در هم شکست و انسان‌های راه گم کرده و متحیر را به سرای امن هدایت رهنمون کرد و به آن‌ها عزت و اقتدار بخشید.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش محوری حضرت امام(ره) در پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی پرداخت و گفت: امروز ما وارثآن عزت، اقتدار و عظمتی هستیم که امام(ره) برای ما آفریده است و هیچگاه یاد و خاطره آن بزرگ مرد تاریخ از ذهن هیچ عاشقی و سالکی زدوده نخواهد شد.

حیدری در پایان به احیای اصل مترقی ولایت فقیه پرداخت و اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کاری را در این کشور انجام داد که برای همیشه در تاریخ نام خود را جاودان کرده است و آن اقدام به احیای اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه است که بنا به تعریف آن مرد بزرگ، ولایت فقیه استمرار حرکت انبیای الهی است. امروز ولایت فقیه در یک کلام برای ما افضل‌الامر است و باید سپاسگزار خداوند باشیم که نعمت ولایت فقیه را به ما ارزانی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز